ساری کپا را نیمکت نشین کرد: این انتخاب من است و پیغامی برای کل تیم

ساری کپا را نیمکت نشین کرد: این انتخاب من است و پیغامی برای کل تیم

سایت رسمی فوتبالی- مائوریتسیو ساری سرمربی ایتالیایی چلسی در بازی تیمش مقابل تاتنهام، کپا آریزابالاگا دروازه بان اسپانیایی تیمش را روی نیمکت ذخیره ها قرار داد.

این تصمیم ساری در شرایطی گرفته شد که در جریان فینال جام اتحادیه انگلیس و زمانی که ساری تصمیم به تعویض کردن کپا گرفته بود، این دروازه بان اسپانیایی حاضر به ترک زمین نشد و در زمین ماند. پس از آن بود که مدیران چلسی جریمه ای را برای کپا در نظر گرفتند و در بازی چلسی مقابل تاتنهام هم ساری، کابایرو را به عنوان دروازه بان اصلی تیمش روانه میدان کرد.

ساری بعد از نیمکت نشین کردن کپا برای این بازی گفته:« این یک انتخاب است؛ یک پیغام واضح برای گروه. ما یک گروه هستیم و نه 25 بازیکن. کابایرو آماده است و تجربه خوبی دارد. اصلا نگران نیستیم.»

کپا اخیرا با اشاره به رفتارش در بازی با سیتی در فینال جام اتحادیه گفته :« در مدیریت کردن شرایط مرتکب اشتباه بزرگی شدم و می خواهم از هواداران عذرخواهی کنم. از این اتفاق درس خواهم گرفت و هر جریمه ای که مدیران باشگاه برایم تعیین کنند را می پذیرم.» ساری هم درآن زمان گفت:« من و کپا در مورد این اتفاق باهم صحبت کردیم و گفتگوی خوبی داشتیم. یک سوءتفاهم رخ داده بود ولی کپا متوجه شد که واکنشش اشتباه بود و از من، هم تیمی هایش و مدیران باشگاه عذرخواهی کرد. »


کمی بعد ساری مجددا دراین رابطه گفت:« من با کپا صحبت کردم. بعد با همه صحبت کردیم؛ چون عذرخواهی از اعضای کادرفنی کافی نبود. او از هم تیمی هایش و مدیران باشگاه معذرت خواست؛ اشتباه بزرگی را مرتکب شد ولی ما باید بزرگتر باشیم و نمی خواهیم کپا را بکشیم.»

و به رغم تمام این صحبتها و عذرخواهی های کپا، ساری در بازی با تاتنهام، کپا را روی نیمکت قرار داد.

6363