مدیر برنامه های بیل:این حرفهای آشغال بیل را ناراحت نمی کند

مدیر برنامه های بیل:این حرفهای آشغال بیل را ناراحت نمی کند

سایت رسمی فوتبالی- جاناتان بارنت، مدیربرنامه های گرت بیل در گفتگوی ویژه ای با ایی.اس.پی.ان شرکت کرد. در جریان این گفتگو از او سوالاتی درمورد انتقادات از بیل پرسیده شد و او اعلام کرد که بیل مشکلی با بازیکنان رئال ندارد.

آقای بارنت در واکنش به این انتقادات گفت:« گرت بیل حالش  خوب است و این آشغالها او را ناراحت و اذیت نمی کند.»

در جریان بازی رئال مادرید مقابل لوانته بود که بیل پس از تعویض شدن والورده دست از گرم کردن کشید و بعد از آن هم درهنگام شادی بعد از گلش رفتار نامناسبی با لوکاس واسکس داشت. شنیده می شود که گرت بیل 29 ساله از شرایط ورزشی اش در باشگاه رئال عصبانی است و همچنین با مارسلو و کورتوا به اختلاف خورده است

مارسلو اخیرا درمورد بیل گفته بود:« او فقط انگلیسی صحبت می کند و ارتباط ما با او فقط با ژست هایمان است.» اما حالا مدیربرنامه های بیل هرگونه اختلاف و دلخوری میان او و سایر بازیکنان رئال را تکذیب کرده و گفته:« بیل هیچ مشکلی با هیچ یک از هم تیمی هایش ندارد.»

دراین فصل بارنت در نقش وکیل مدافع بیل ایفای نقش می کند و بعد از باخت 1-5 رئال مقابل بارسلونا در ال کلاسیکوی این فصل لالیگا هم به دفاع از این ستاره ولزی برخاسته بود. در پایان آن بازی خیلی از رئالی ها بیل را یکی از مقصرهای ناکامی تیمشان می دانستند. و والدانو درانتقاد از بیل گفته بود:« او مسئول دنبال کردن آلبا بود و در 7 دقیقه تمرکز بیل کاملا بهم ریخت و درعرض همین 7 دقیقه آلبا کاملا تنها ماند. ما همچنان بیل را به خاطر مبلغ بالایی که برای خریدش پرداخته شده دنبال می کنیم ولی تصورمان از یک ستاره تراز اول برآورده نشده. آنچه در پنج سال اخیر از بیل دیدیم، ما را برای مبلغی که رئال برای خریدش پرداخت کرده بود متقاعد نکرده است. هرفصل می توانی گل سال تیم را بزنی و اگر اینگونه باشد که به خاطر همین گل کل سال باید تشویق شوی.» در آن زمان مدیربرنامه های بیل پاسخگوی این انتقادات شده بود.



مدیربرنامه های بیل بارها هم پاسخگوی انتقادات هواداران رئال مادرید شده و یک بار خطاب به هواداران تیم مادریدی گفته بود:« وقتی از بیل حمایت نمی شود، دردناک است و درهمان شرایط از بازیکنانی حمایت می شود که مثل بیل خوب نیستند. این دیوانگی است و فقط دراسپانیارخ می دهد و من این را اصلا درک نمی کنم.»

او یک بار دیگر هم با گله از اینکه برخی بازیکنان توپ را به بیل پاس نمی دهند گفت:« باید توپ را بیشتر به بیل پاس بدهند تا او بتواند نشان دهد که چه بازیکن خوبی است.بیل می توانست به دفتر مدیرباشگاه برود و گله کند ولی نمی خواهد کسی را اذیت کند.»

بیل در بازیهای حساس پیش روی تیمش این فرصت را خواهد داشت تا بادرخشش درترکیب تیم مادریدی با هواداران تیمش آشتی کرده و مهارتهای فوتبالی اش را به نمایش بگذارد. چرا که اخیرا علاوه بر افت فوتبالی، به خاطر رفتارهای عجیب و نامناسبش حسابی هواداران رئال را ناراحت کرده است.

6363