حمایت قاطعانه هازارد از مربی تحت فشار: ما برای ساری بازی می کنیم

حمایت قاطعانه هازارد از مربی تحت فشار: ما برای ساری بازی می کنیم

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد تنها 3 روز پس از درگیری کپا آریزابالاگا با کادر فنی، تاکید کرد که تمامی بازیکنان چلسی از مربی تحت فشار خود، مائوریتزیو ساری، حمایت می کنند.

به گزارش فوتبالی، چلسی روز یکشنبه در ویمبلی و در ضربات پنالتی برابر منچسترسیتی شکست خورد. با وجود نمایش خوب بازیکنان چلسی در این دیدار، خودداری کپا از ترک زمین و تعویض با ویلی کابایرو باعث شد تا واکنش های منفی بسیاری به سوی آبی پوشان لندن سرازیر شود. مربی ایتالیایی پس از بازی تلاش کرد که فضا را آرام کند و کپا نیز یک هفته جریمه شد. هازاد که نمایش درخشانی برابر سیتی داشت و اسطوره این تیم در فصل جاری بوده، می گوید که تمامی بازیکن متحد هستند و علیرغم نتایج ضعیف از ساری حمایت می کنند. او در گفتگو با سایت رسمی چلسی اظهار داشت: " همه ما با هم هستیم. همه ما با مربی هستیم. می دانم که این ماه کمی سخت بوده اما نیاز داریم اگر می خواهیم در انتهای فصل به جای خوبی برسیم، در کنار هم بمانیم. در حال حاضر کمی فشار روی ما هست چون هواداران از ما می خواهند در جمع 4 تیم صدر جدول حاضر باشیم اما ما چلسی هستیم و می توانیم با این فشار مبارزه کنیم. می خواهیم پیروز مسابقات باشیم. "

ستاره بلژیکی چلسی ادامه داد: " کار سختی داریم اما می توانیم فاصله را با تاتنهام کم کنیم. توانایی حضور در جمع 4 تیم را داریم اما نباید به آن فکر کنیم. تنها باید به بازی بعدی فکر کنیم و تلاش کنیم در هر بازی پیروز باشیم. ما برای ساری، باشگاه، هواداران و خودمان بازی می کنیم. این تنها مربوط به مربی نیست. او بازیکنان را در زمین قرار می دهد و سپس هر بازیکن باید مسئولیت خود را انجام دهد. روز یکشنبه ما بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم. باید به آن نگاه کنیم و تکرارش کنیم. در این صورت مربی نیز خوشحال خواهد بود. "

1070