لوسیانو پریرا: شکست دادن استقلال از گل زدن من مهم‌تر است

لوسیانو پریرا: شکست دادن استقلال از گل زدن من مهم‌تر است

وب سایت رسمی فوتبالی- لوسیانو پریرا، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که استقلال در مصاف با این تیم کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، لوسیانو پریرا در گفت‌وگویی با اشاره به شرایط تیمش در آستانه بازی با استقلال گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد. قبل از بازی با نساجی از چهار مسابقه 10 امتیاز گرفتیم و در بازی با نساجی هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم، اما شکست خوردیم. البته دیگر آن باخت را فراموش کردیم و مهم این است که به فکر جبران باشیم و در بازی با استقلال به پیروزی برسیم. در این چند روز هم تمرینات خوبی را انجام دادیم و امیدوارم در بازی با استقلال اتفاقات به سود تیم ما رقم بخورد.

وی با طرح این مدعا که استقلال فردا و در مصاف با فولاد خوزستان روز سختی خواهد داشت، تصریح کرد: استقلال تیم خوبی است و در هفته‌های اخیر هم نتایج خوبی گرفته. آنها هم مثل دیگر تیم‌های بالای جدول دنبال قهرمانی هستند و به برد در این بازی فکر می‌کنند، ولی فراموش نکنید که این بازی در اهواز برگزار می‌شود. کار هیچ تیمی در اهواز آسان نیست و ما دوست داریم از شرایط میزبانی به بهترین شکل استفاده کنیم. با توجه به باخت قبلی فردا به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

 مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد احتمال گلزنی‌اش مقابل استقلال اظهار داشت: در هر بازی دوست دارم تأثیر مثبت خودم را نشان دهم و اجرای خواسته‌های کادر فنی برایم مهم است. تلاش همه ما این است که فولاد نتیجه بگیرد به همین دلیل موفقیت تیمی برایم در اولویت قرار دارد. شکست دادن استقلال از گل زدن من مهم‌تر است و امیدوارم که سه امتیاز را بگیریم. من هم تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

7655