انتقاد مورینیو از استراتژی یونایتد در نقل و انتقالات

انتقاد مورینیو از استراتژی یونایتد در نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد، در مصاحبه‌ای با روزنامه انگلیسی تلگراف به انتقاد از سیستم نقل و انتقالاتی این تیم پرداخت و مدعی شد برای او در اختیار داشتن پنج استعدادیاب متحد و همراه بهتر است تا 500 استعدادیاب ناشناسی که تا حالا آنها را ندیده است.

مورینیو بعد از دو فصل و نیم هدایت منچستریونایتد در ماه دسامبر از این تیم اخراج شده و از آن زمان تا کنون به عنوان کارشناس با چند شبکه تلویزیونی همکاری می‌کند. روزنامه تلگراف در مصاحبه خود با مورینیو مدعی شد که او اخیراً یک پیشنهاد جذاب برای مربی‌گری را رد کرده است.

مورینیو در این مصاحبه می‌گوید تنها تیمی را برای سرمربی‌گری انتخاب خواهد کرد که خصوصیات و ویژگی‌های مشخصی داشته باشد. مورینیو در این باره گفت:" من مربی تیمی می‌شوم که در حال حاضر قادر به رقابت جدی برای قهرمانی و فتح جام نیست ولی این آرزو  و جاه‌طلبی را دارد که برای قهرمانی تلاش کند و بجنگد".

آقای خاص در ادامه گفتگویش گفت:" من به تیمی که جاه‌طلبی نداشته باشد نخواهم رفت. همین اواخر یک پیشنهاد جذاب را رد کردم چون من فوتبال سطح بالا می‌خواهم، فوتبالی که جاه‌طلبی در آن در بالاترین سطح باشد. من دوست دارم با کسانی کار کنم که دوست‌شان دارم. کسانی که از کار کردن با آنها خوشحال بشوم. اصلا دوست ندارم در یک تضاد و تنش دائمی کار کنم".

مورینیو در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به باشگاه سابقش اینتر میلان، کنایه‌ای به منچستریونایتد زد و تلویحاً شرایط باشگاه اینتر را بهتر دانست. مورینیو در این باره گفت:" من در اینتر چنین شرایطی داشتم. چنین باشگاه‌هایی در حال حاضر وجود دارند. این شرایط در واقع بخش مهمی از پیش‌نیازهای یک باشگاه موفق است. من ترجیح می‌دهم با 5 استعدادیاب کار کنم که من را می‌شناسند و با من هماهنگ هستند تا با 500 استعدادیابی که هرگز آنها را ندیده‌ام".