طعنه و کنایه پیکه به رئالی ها: وقتی قصد بردنت را دارند..

طعنه و کنایه پیکه به رئالی ها: وقتی قصد بردنت را دارند..

سایت رسمی فوتبالی – جرارد پیکه مدافع باتجربه و اسپانیایی بارسلونا باانتشار تصویری از خودش در اینستاگرام، کنایه تندی به رئالی ها زده است. 

او این تصویر و البته جمله ای طعنه آمیز را در شرایطی در اینستاگرامش منتشر کرده که تا کمتر از 24 ساعت دیگر بارسلونا در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در خانه رئال مادرید به میدان خواهد رفت. پیکه در این تصویر که او را در حال خندیدن در یکی از جلسات تمرینی بارسلونا مشاهده می کنیم، نوشته:« وقتی می بینی که قصد و انگیزه بردن تو را دارند...»

البته پیکه همیشه یکی از چهره های جنجالی فوتبال اسپانیا بوده و همیشه با صحبتهای پرحاشیه اش، زمینه ساز جنجالهای متعددی می شود. او روز شنبه و بعد از بازی با سویا، نظرش را درمورد گلایه های رئالی ها درمورد اینکه یک روز کمتر از بارسا در آستانه ال کلاسیکو استراحت می کنند مطرح کرد (چرا که بارسلونا روز شنبه بازی اش را برگزار کرد و جدال رئال مادرید ولوانته روز یکشنبه برگزار شد). پیکه دراین رابطه گفت:« یک باردیگر که آنها یک روز بیشتر استراحت کرده بودند، ما 1-5 بردیم. می دانم که با انگیزه های زیادی منتظر ما هستند. آنها انگیزه های زیادی دارند و ما تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا به بازی فینال برسیم.»


بعد از این صحبتهای پیکه پس از بازی با سویا، تعدادی از بازیکنان رئال از جمله لوکاس واسکس اعلام کرده بودند که آماده جدال در دو ال کلاسیکوی پیش رو هستند. او دراین رابطه گفته بود:« ما انگیزه های زیادی داریم تا این بازیها از راه برسند تا بتوانیم شکستشان دهیم.» و پست اخیر پیکه دراینستاگرام در حقیقت واکنشی به این صحبتهای اخیر رئالی ها بود.

6363