خامس: با زیدان هیچ مشکل و اختلافی نداشتم؛ همیشه از رئال خوشم می آمده

خامس: با زیدان هیچ مشکل و اختلافی نداشتم؛ همیشه از رئال خوشم می آمده

سایت رسمی فوتبالی- خامس رودریگز ستاره کلمبیایی دنیای فوتبال که درحال حاضر به صورت قرضی از رئال مادرید به بایرن مونیخ منتقل شده است در گفتگو با مجله بوکاس شرکت کرده است.

این بازیکن کلمبیایی در جریان این گفتگو یادآوری کرده که هیچ گونه اختلافی با زین الدین زیدان نداشته و نام کارلو آنچلوتی را به عنوان یکی از برترین مربیان کارنامه ورزشی اش مطرح کرده و ابراز حسرت کرده که نتوانسته در جام جهانی قبلی مقابل انگلیس بازی کند.

این گزیده ای از این گفتگوی جذاب است.

*هواداری رئال مادرید: من نمی توانم این را پنهان کنم که همیشه از رئال مادرید خوشم می آمده. همیشه بازیهای رئال را تماشا می کردم و همیشه دوست داشتم که پیراهن رئال را به تن کنم

*گلی که جایزه پوشکاش را به همراه داشت: من به لطف خدا، گلهای زیبای زیادی زده ام. ولی می توانم بگویم که درطول دوران حضورم در رئال دو گل خوب زدم: یکی مقابل مالاگا و دیگری مقابل گرانادا. چندی پیش مقابل تیم ملی آمریکا هم گلی زدم که زیبا بود. گلی که مقابل اروگوئه به ثمر رسانده بودم هم تماشایی بود. می توانم از گلی که در جام جهانی برزیل به ژاپن زدم هم بین گلهای زیبایم اسم ببرم. آن گل هم فوق العاده بود.

*بهترین سرمربیان فوتبالی: ژولیو سسار فالکیونی، کارلو آنچلوتی و خوسه پکرمن

*ارتباط با زیدان: من هیچ وقت با زیدان مشکلی نداشتم. او انسان خوبی هم هست

*حسرت بزرگ: ناراحتم که در جام جهانی 2018 روسیه نتوانستم مقابل انگلیس بازی کنم.

*برترین بازیکنان فوتبال کلمبیا: رادامل فالکائو، کارلوس والدراما، فائوستینو آسپریلا و آرنولدو ایگواران

*پلی استیشن: همیشه وقتی به سراغ بازیهای کنسولی می روم، اول بایرن یا رئال مادرید را انتخاب می کنم. و در جایگاه دوم،سعی می کنم گلهای تیمم را با پیراهن خامس رودریگز بزنم.

6363