محمد آبشک: با یک آنالیز خوب فولاد را شکست دادیم

محمد آبشک: با یک آنالیز خوب فولاد را شکست دادیم

وب سایت رسمی فوتبالی- محمد آبشک، هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد که آنها در لیگ امسال دنبال جایگاهی هستند که در شأن نام نساجی و هواداران این تیم باشد.

به گزارش فوتبالی، محمد آبشک در گفت‌وگویی در مورد شرایط این روزهای فولاد بعد از شکست دادن فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد و برد برابر فولاد باعث شد تا شرایط روحی بازیکنان تغییر کند. ما تیمی را شکست دادیم که در چهار بازی 10 امتیاز گرفته بود و بازی سختی را با برد پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه افزود: دلیل برد ما برابر فولاد، آنالیز خوبی بود که اعضای کادر فنی انجام دادند و بازیکنان هم خواسته‌های مربیان را در زمین پیاده کردند. ما می‌دانستیم که فولاد ابتدا به فکر گل نخوردن و سپس دنبال استفاده از ضدحملات است. ما در این بازی باهوش عمل کردیم و زدن گل اول هم خیلی به نساجی کمک کرد تا در این بازی برنده از زمین بیرون بیاید.

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران پیش‌بینی‌اش از رتبه این تیم در پایان فصل را این‌طور بیان کرد: بازی‌های نیم‌فصل دوم سخت است و چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی تلاش ما این است که در پایان فصل جایگاهی در شأن نام نساجی و هوادارانش به دست بیاوریم. در نیم‌فصل اول هم می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریمt ولی اشتباهات داوری خیلی به ضررمان تمام شد، با این حال تلاش می‌کنیم تا در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم و در جدول چند پله صعود کنیم.

آبشک با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: همه بازی‌های لیگ برتر سخت است و ما بازی آسان نداریم. این بازی هم در زمین حریف برگزار می‌شود و سختی‌های خاص خودش را دارد. البته بازیکنان ما بعد از برد برابر فولاد حالا انگیزه زیادی دارند تا این بازی را هم با برد پشت سر بگذارند. ما در این بازی هم هدفی جز گرفتن سه امتیاز نداریم.

7655