سولاری: به اندازه کافی درباره بیل صحبت کردیم، ترسی از مسی نداریم

سولاری: به اندازه کافی درباره بیل صحبت کردیم، ترسی از مسی نداریم

سایت رسمی فوتبالی - خوشحالی جنجالی پس از گل گرت بیل در دیدار برابر لوانته باعث شد تا خبرنگاران بار دیگر از سولاری درباره این بازیکن سوال کنند اما مربی رئال مادرید معتقد است که به اندازه کافی درباره ستاره ولزی صحبت شده است. 

به گزارش فوتبالی، گرت بیل پس از به ثمر رساندن گل پیروزی رئال مادرید برابر لوانته از روی نقطه پنالتی چندان خوشحال به نظر نمی رسید و با کسی خوشحالی نکرد. با این حال سولاری معتقد است که تمرکز تمامی اعضای تیم در حال حاضر تنها روی دیدار الکلاسیکوست. سولاری در این باره گفت: " تمرکز ما تنها روی بازی است و ما پیش از این درباره گرت صحبت کردیم. این بازی زیباست و ما می خواهیم از آن لذت ببریم. با حریفان زیادی برای رسیدن به اینجا غلبه کردیم و حالا پس از دیدار رفت تمرکزمان تنها روی این بازی است. این موضوع درباره بیل و تمامی بازیکنان صدق می کند. گرت و سایرین 100% آماده هستند و می خوهیم با شانس حضور در هر سه رقابت از این بازی بیرون بیاییم. همه از این دیدار لذت می برند. این دیدار اسپانیا را روی نقشه، پایتخت فوتبال دنیا می کند." 

سولاری از اعلام این که آیا مارسلو و بیل در ترکیب تیم حضور خواهند داشت یا خیر خودداری کرد و اعلام کرد که او و تیمش ترسی از لیونل مسی ندارد. مربی آرژانتینی مادریدی ها اضافه کرد: " ترس کلمه ای است که در فوتبال برای کسانی که هر روز مانند ما رقابت می کنند، وجود ندارد. ما قلب و جسممان را در زمین می گذاریم و همیشه می جنگیم و تلاش بازیکنان بر این است که از این بازی لذت ببرند. "

1070