پورموسوی: تیم خوبی برای فولاد بستم و از بردهای این تیم خوشحال می‌شوم

پورموسوی: تیم خوبی برای فولاد بستم و از بردهای این تیم خوشحال می‌شوم

وبسایت رسمی فوتبالی- سیداکبر پورموسوی، سرمربی پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد تیم خوبی بسته که امروز با هدایت افشین قطبی نتایج خوبی کسب می‌کند.

به زارش فوتبالی، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به آخرین وضعیت این تیم گفت: ما در حال حاضر اردوی استعدادیابی را در شوش برگزار کرده‌ایم که با همکاری اداره ورزش شوش 150 نفر در این اردو هستند. در ضمن باید از همکاری شورای شهر شوش، شهردار و نماینده مجلس این شهر هم تشکر کنم.

وی در ادامه افزود: هدف ما این است که از بین این استعدادها، بهترین‌ها را برای تیم ملی انتخاب کنیم. البته قسمت مهمی از بازیکنان این تیم را نفراتی تشکیل می‌دهند که در لیگ برتر یا لیگ دسته اول بازی می‌کنند، ولی سعی ما بر این است که از این اردوها نیز بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران همچنین تصریح کرد: ما به مروز زمان نفرات را کمتر خواهیم کرد تا در سال آینده لیست نهایی را به AFC‌ بدهیم. مسابقات جام ملت‌های آسیا هم آبان ماه 98 برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا بهترین تیم را برای این بازی‌ها آماده کنیم.

سرمربی پیشین فولاد خوزستان در رابطه با اینکه آیا بازی‌های لیگ برتر را پیگیری می‌کند و اینکه چه تیمی شانس اصلی قهرمانی محسوب می‌شود عنوان کرد: من بازی‌ها را پیگیری می‌کنم. در حال حاضر تیم‌هایی مثل پرسپولیس، سپاهان، پدیده، تراکتورسازی و استقلال برای قهرمان شدن شانس دارند و چیزی در این زمینه قابل پیش‌بینی نیست. به نظر من قهرمان لیگ در یکی دو هفته آخر مشخص خواهد شد.

پورموسوی در مورد نتایج خوب فولاد بعد از حضور افشین قطبی در این تیم تصریح کرد: هر وقت فولاد برنده می‌شود من هم خوشحال می‌شوم. بعد از رفتنم از فولاد حرف و حدیث‌های مختلفی در مورد تیمی که بستم ایجاد شد، ولی بعدها ثابت شد که تیم خوبی برای فولاد بستم. شما دیدید که آقای قطبی هم کمترین تغییر را در تیم ایجاد کرد.

9697