تمجید گریزمان از خرید جدید بارسلونا: دی یونگ بهترین بازیکنی است که برابرش بازی کردم

تمجید گریزمان از خرید جدید بارسلونا: دی یونگ بهترین بازیکنی است که برابرش بازی کردم

سایت رسمی فوتبالی - آنتوان گریزمان می گوید دی فرنکی دی یونگ بهترین بازیکنی است که او برابرش بازی کرده و از رونالدو و مسی به عنوان بهترین بازیکنان دنیا یاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، گریزمان و فرانسه در لیگ ملت های اروپا با هلند هم گروه بودند و او دو بار برابر دی یونگ به میدان رفت. آن بازی ها مشخصا گریزمان را تحت تاثیر قرار داد و حالا این بازیکن معتقد است که دی یونگ که تابستان آینده به بارسلونا خواهد پیوست، سخت ترین حریفی بوده که او در طول دوران حرفه ای برابرش به میدان رفته است. گریزمان در گفتگو با نشریه Oh My Goal و در پاسخ به سوالی درباره سخت ترین رقیب اظهار داشت: " باید بگویم که دی یونگ از آژاکس آمستردام است. چون من بارها تلاش کردم او را تحت فشار قرار دهم و هرگز موفق نشدم. "

گریزمان در پاسخ به سوالی درباره بهترین بازیکنان تاریخ با اشاره به پله و مارادونا به جواب همیشگی قناعت کرد: " می دانید که بستگی به دوره ها دارد اما باید بگویم مسی یا رونالدو. من هرگز نحوه بازی پله یا مارادونا را ندیدم. این سوال سختی است. هرکس سبک خودش را دارد. زیدان نیز هست. او قهرمان جام جهانی شده است. مسی و رونالدو هرگز به این افتخار نرسیده اند. "