ساری: کپا عذرخواهی کرد و دیگر مشکلی نیست

ساری: کپا عذرخواهی کرد و دیگر مشکلی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عذرخواهی رسمی کپا، دروازه‌بان چلسی، به خاطر اتفاقات پیش آمده در فینال جام اتحادیه انگلیس و خودداری او از بیرون رفتن از زمین، درحالیکه سرمربی این تیم، مائوریتزیو ساری قصد داشت ویلی کابایرو را به جای او به زمین بفرستد، و جریمه شدن کپا توسط باشگاه، به نظر می‌رسد مدیران چلسی موفق شده‌اند این ماجرا را مدیریت کرده و از گسترده‌تر شدن ابعاد آن جلوگیری کنند.

بعد از منتشر شدن خبر جریمه شدن کپا توسط باشگاه چلسی به کسر یک هفته حقوق، که بر اساس اعلام باشگاه قرار است این مبلغ جریمه به سازمانهای خیریه اهدا شود، و همینطور عذرخواهی رسمی کپا از ساری، هم‌تیمی‌هایش، باشگاه چلسی و هواداران، مائوریتسیو ساری هم به عذرخواهی او واکنش نشان داد و تلویحاً اعلام کرد که عذرخواهی کپا را می‌پذیرد.

این در حالی است که پیش از این روزنامه میرر خبر داده بود که ساری، با اینکه بعد از بازی به رسانه‌ها گفته بود ماجرای بین او و کپا یک سوتفاهم بوده، اما بعد از سوت پایان بازی با منچسترسیتی، در رختکن رو به کپا کرده و با عصبانیت به او گفته :" چطور می‌توانی چنین کاری بکنی؟".

حالا بعد از فروکش کردن عصبانیت‌های اولیه که مشخص است با تلاش مدیران چلسی با موفقیت به سرانجام رسیده، ساری در واکنش به عذرخواهی کپا اعلام کرد:" دیروز یک سوتفاهم پیش آمد ولی کپا متوجه شده نوع واکنشش یک اشتباه بزرگ بوده. کپا از من، هم‌تیمی‌هایش و باشگاه عذرخواهی کرد. حالا دیگر به عهده باشگاه است که تصمیم بگیرد می‌خواهد بر اساس قوانین باشگاه در مورد او اقدام انضباطی انجام بدهد یا نه، ولی این مساله برای من دیگر تمام شده است".