طرفداران چلسی: بازوبند کاپیتانی را از آسپیلیکوئتا پس بگیرید!

طرفداران چلسی: بازوبند کاپیتانی را از آسپیلیکوئتا پس بگیرید!

سایت رسمی فوتبالی – طرفداران چلسی از دست سزار آسپیلیکوئتا عصبانی هستند و اعتقاد دارند که او در ماجرایی که بر سر تعویض کپا آریزابالاگا پیش آمد مقصر بوده است.

کپا در وقت‌ اضافه بازی با منچسترسیتی حاضر نشد جایش را به ویلی کابایرو بدهد. مائوریتسیو ساری قصد داشت کابایرو را برای ضربات پنالتی به زمین بفرستد. اما پس از دعوایی که بین ساری و کپا شکل گرفت، ساری تصمیمش را پس گرفت و اجازه داد که کپا در زمین بماند. چلسی در نهایت بازی را باخت.

پس از بازی از آسپیلیکوئتا خواسته شد که نظرش را در این باره بگوید و او گفت نظری ندارد چون در سمت دیگر میدان ایستاده بود و در این ماجرا دخالتی نداشت.

اما برخی طرفداران چلسی از پاسخ او راضی نیستند. یک نفر در توییتر نوشته است: «به نظرم مربی بعدی باید بازوبند را از آسپیلیکوئتا پس بگیرد. اگر ساری بماند که به نظرم هم باید بماند، او باید زمانی که اوضاع آرام شد کاپیتانی را از او بگیرد. اگر روی کین در زمین بود اجازه چنین حرکات مسخره‌ای را نمی‌داد.»

یک کاربر دیگر نوشت: «کاپیتان کجا بود؟ آسپیلیکوئتا باید گوش آن پسر را می‌گرفت و از زمین خارجش می‌کرد.»

نفر سوم هم نوشت: «آسپیلیکوئتا، کاپیتانی که از پاسخ دادن به سوال اجتناب می‌کند و می‌گوید در سمت دیگر زمین بوده است. او یا باید دل و جرات لازم را پیدا کند یا این که بازوبند را پس بدهد. وقت اضافه بود یا نبود، او باید می‌دوید و واسطه دو طرف می‌شد.»

8444