سولسشر: هر اتفاق بدی که می شد پیش بیاید، برای ما رخ داد

سولسشر: هر اتفاق بدی که می شد پیش بیاید، برای ما رخ داد

سایت رسمی فوتبالی- در پایان دیدار دو تیم منچستریونایتد و لیورپول که با تساوی بدون گل پایان یافت، سرمربی شیاطین سرخ از مصدومیت تعدادی از بازیکنانش ابراز ناراحتی کرد.

اوله گونار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ در پایان بازی به خبرنگار اسکای سپورتس گفت:«هر اتفاق بدی که می شد برای ما رخ بدهد، رخ داد.»

در جریان این مسابقه لینگارد، خوان ماتا، آندر اررا و مارکوس رشفورد مصدوم شدند. رشفورد اولین مصدوم یونایتد بود که در دقایق ابتدایی بازی و در پی برخورد با جردن هندرسون مصدوم شد.البته او در زمین ماند و تلاش کرد تا در حالی که درد می کشید، زمین به مبارزه ادامه دهد.

سولسشر در مورد مصدومیت رشفورد گفت:« در اولین تکلی که در بازی دیدیم، رشفورد مصدوم شد. هندرسون مستقیم به سراغ قوزک پای او رفت.البته این تنها یکی از چندین خطایی بود که برروی رشفورد شاهد بودیم. رشفورد جنگجو است و می داند که این یعنی چه. ما مجبور شدیم تا او را رد زمین نگاه داریم؛ چون هر سه تعویضمان را انجام داده بودیم. حالا مصدومان متعددی داریم که با مصدومیت عضلانی مواجه شده اند ولی بازیکنان خوبی داریم که به خوبی کارشان را انجام دادند.»

در دقیقه 21 بازی بود که آندر اررا هم مصدوم شد و با ترک زمین مسابقه جایش را به خوان ماتا داد. لینگارد هم مصدوم بعدی تیمش بود. سولسشر در گفتگو با بی بی سی اسپورت گفت:« در نیمه اول بازی، هر اتفاق بدی که ممکن بود برایمان پیش بیاید، رخ داد. وقتی در یک بازه زمانی کوتاه 4 مصدوم داشته باشی... ما مجبور شدیم 3 تا از این بازیکنان را تعویض کنیم ولی رشفورد در زمین ماند. مجبور شدیم او را در زمین نگاه داریم. به نظر می رسید که عصر سختی درانتظار ماست. ما سعی کردیم حریف را ازدروازه مان دور نگاه داریم و یادم نمی آید که لیورپول فرصتهای گلزنی زیادی داشته باشد. حتی با وجودی که مالکیت زیادی بر توپ و میدان داشتند، بعید می دانم که دخئا سیو چندانی در جریان بازی داشته باشد.»


مدافعان یونایتد توانستند با سخت کوشی مانع ازگلزنی لیورپول شوند و دخئا در این بازی برای صدمین بار درلیگ برتر کلین شیت کرد. 

سولسشر درادامه درتمجید ازشاگردانش گفت:« ما تیم خوبی داریم و بازیکنان جدیدی به تیم آمده اند. این را دربازی امروز دیدید. اسکات مک تامینای عالی کار کرد. آندره آس پریه را وارد زمین شد و عملکرد خوبی داشت و اوضاع برای تیم ما خوب پیش خواهد رفت.»

6363