رکوردشکنی سولسشر و سبقت از هیدینک در کسب امتیاز در لیگ برتر

رکوردشکنی سولسشر و سبقت از هیدینک در کسب امتیاز در لیگ برتر

سایت رسمی فوتبالی- دیدار منچستریونایتد و لیورپول اگر چه با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما با این وجود اوله گونار سولسشر سرمربی جوان یونایتد توانست رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کند.

سولسشر در ماه دسامبر و بعد از باخت 1-3 شیاطین سرخ مقابل لیورپول و برکناری ژوزه مورینیو، به عنوان سرمربی موقت یونایتد انتخاب شد. از زمان روی کار آمدن سولسشر در یونایتد اوضاع این تیم حسابی تغییر کرده و شیاطین سرخ با ایده های تهاجمی سرمربی شان به نتایج مطلوبی دست یافته اند و از آن زمان تاکنون هنوز طعم باخت در لیگ برتر را نچشیده اند.

تساوی بدون گل در خانه در بازی روز یکشنبه و مقابل لیورپول، دومین بازی است که شیاطین سرخ زیر نظر سولسشر امتیاز از دست داده اند و اولین بار در شب تساوی 2-2 یونایتد مقابل برنلی در اولدترافورد بود که این اتفاق رخ داد.

قطعا تساوی مقابل لیورپول نتیجه خوبی برای یونایتد به حساب می آید؛ به ویژه بعد از اینکه نمانیا ماتیچ قبل از شروع بازی مصدوم شد و آندر اررا، خوان ماتا و لینگارد هم در جریان مسابقه مصدوم شدند.

بدین ترتیب سولسشر توانست از گاس هیدینک، سرمربی سابق چلسی در کسب بیشترین امتیازات در 10 حضور ابتدایی اش روی نیمکت مربیگری یک تیم لیگ برتری پیشی بگیرد. رکورد هیدینک کسب 25 امتیاز در 10 حضور ابتدایی اش در لیگ برتر بود.


دراین بازی به علاوه داوید دخئا، دروازه بان یونایتد هم توانست برای صدمین بار در رقابتهای لیگ برتر کلین شیت کند و دومین بازیکن تاریخ یونایتد بعد از پیتر اشمایکل است که موفق به ثبت این رکورد شده است.

بازی بعدی یونایتد روز چهارشنبه ودر مصاف با کریستال پالاس خواهد بود.

6363