دل پیرو هم باشگاه دار شد؛ الکس و خرید باشگاهی آمریکایی

دل پیرو هم باشگاه دار شد؛ الکس و خرید باشگاهی آمریکایی

سایت رسمی فوتبالی- الساندرو دل پیرو اسطوره باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا باشگاه حرفه ای فوتبالی را که در لیگ UPSL آمریکا رقابت می کند، خریداری نموده است. این تیم لس آنجلس LA 10FC  نام دارد ودر لیگ برتر متحد فوتبال آمریکا بازی می کند.

دل پیرو در وب سایت رسمی اش در این باره نوشت:« از نظر من فوتبال، کاملا با عشق و علاقه خالص مرتبط است. این دقیقا همان چیزی است که همیشه می خواستم؛ داشتن یک تیم فوتبال کوچک تا بتوانم این عشق وهیجان را احساس کنم. در پایان فصل تابستان بود که تصمیم گرفتم مالک یک تیم کوچک فوتبال در لس آنجلس بشوم و با اسپانسری EDGE Americas Sport که یکی از بانیان آن هستم و البته جفری والن، شریک تجاری ام، حالا این رویا برآورده شده است. این ماجراجویی بلافاصله آغاز شده و من با خوشحالی تمام، این خبر را برای اولین بار به صورت رسمی اعلام می کنم. اسم تیم ما LA 10FC است و پیراهن تیممان به رنگهای سفید و مشکی. »

در فصل اول ، تیم ما فصل را در  رده اول دسته خودمان به پایان برد و توانست به بالاترین رده حرفه ای رقابتها در لیگ UPSL برسد. این لیگ، دقیقا یک رده پائین تر از لیگ دسته دوم است. ما فصل را بدون باخت به پایان بردیم. بعد از یک مدت فعالیت به صورت گمنام (همانطور که مرا می شناسید، من برای حریم خصوصی ام ارزش زیادی قائلم)، تصمیم گرفتم تا این تجربه زیبا را با شما در میان بگذارم و به ارزش بالای تیممان که توانسته این نتایج خیره کننده را کسب کند، اشاره کنم.»

اسطوره فوتبال ایتالیا در ادامه این مطلب نوشت:« از اعضای کادر تکنیکی و فنی تیم، مدیران و تمام بازیکنان بسیار متشکرم. حالا ما برای فصل بهار به میادین بازخواهیم گشت. کسب اولین موفقیت به عنوان مالک باشگاه، حسی ویژه و متفاوت و لذت بخش داشت که من آن را با تمام وجود لمس کردم و حسابی لذت بردم؛ چون دوباره مرا به زمانی برگرداندند که همه چیز در حد بازی بود. آیا شما هم تیم ما را تشویق خواهید کرد؟ الساندرو دل پیرو.»

6363