مالدینی: پیانتیک مرا یاد شوچنکو می اندازد

مالدینی: پیانتیک مرا یاد شوچنکو می اندازد

سایت رسمی فوتبالی- روزی که پیانتک با امضای قراردادی رسمی به میلان پیوست، این تیم در رده هفتم جدول سری آ قرار داشت و در جایگاهی بود که دستش از سهمیه فصل بعد لیگ اروپا کوتاه بود. در آن زمان حتی جنارو گتوزو هم مطمئن نبود که روی نیمکت مربیگری میلان باقی بماند.

اما یک ماه بعد از خریداری این مهاجم لهستانی، اوضاع برای میلان کاملا تغییر کرده است. روسونری حالا در رده چهارم جدول سری آ است و تنها یک امتیاز تا جایگاه سوم فاصله دارد و فوتبالی جذاب، تماشایی و تهاجمی ارائه می کند.

پیانتک هم در 5 دیداری که با پیراهن میلان برگزار کرده، 7 گل به ثمر رسانده و 4 بار زننده اولین گل تیمش در بازیها بوده. این یعنی او گلهای مهم و سرنوشت سازی می زند. 

حالا پائولو مالدینی ، اسطوره باشگاه روسونری زبان به تمجید از پیانتک گشوده وگفته:« پیانتک همین حالا هم کارهای حیرت آوری انجام داده و کاملا برروی کارهایش متمرکز است.»


او درادامه، پیانتک را با هم تیمی سابقش آندری شوچنکو، دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه میلان مقایسه کرده:«پیانتک از خیلی نظرها مرا به یاد شووا می اندازد؛ هرچند که هنوز به سطح شوچنکو نرسیده است.»

پیانتک با گلزنی مقابل جنوا، تعداد گلهایش دراین فصل را به عدد18 رسانده و جالب اینجاست که هیچ یک از این گلها از روی نقطه پنالتی نبوده. تنها کریستیانو رونالدو با زدن 19 گل در جایگاهی بالاتر از او قرار دارد ولی 8 تا از این 19 گل کریس رونالدو، از روی نقطه پنالتی بوده است.

6363