بولونیا 0 - 1 یوونتوس؛ برد میلیمتری با درخشش دیبالا

بولونیا 0 - 1 یوونتوس؛ برد میلیمتری با درخشش دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس همانند هفته های اخیر قادر به خلق موقعیت های زیادی روی دروازه رقیب نبود اما با تک گل بازیکن تعویضی خود پائولو دیبالا موفق به کسب سه امتیاز شده و جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم تر کرد.

بر خلاف انتظار اولین فرصت بازی در دقیقه 5 برای بولونیا ایجاد شد اما ضربه سانتاندر روی ارسال دیکس از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

در دقیقه 11 و روی ارسال دانیلو، سانسونه می توانست با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کند اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی بیرون شد.

در دقیقه 20 و روی حرکت تماشایی برناردسکی، ماتوئیدی صاحب فرصت گلزنی شد اما ارسال هافبک ایتالیایی به ماتوئیدی نرسید.

در دقیقه 31 برناردسکی با حرکتی تماشایی تا آستانه باز کردن دروازه بولونیا  پیش رفت اما ضربه او با حداقل اختلاف راهی بیرون شد.

در دقیقه 37 بولونیا صاحب یک ضربه ایستگاهی در موقعیت مناسبی شد اما واکنش به موقع پرین مانع باز شدن دروازه یوونتوس گشت تا نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به پایان برسد.

بولونیا نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و می توانست در دقیقه 53 به گل اول برسد اما ضربه سر امبایه در موقعیتی بسیار خوب در مقابل دروازه با حضور به موقع ساندرو دفع شد.

اما در دقیقه 67 یوونتوس به گل رسید. ارسال ماتوئیدی توسط مدافعان بولونیا دفع شد و توپ به دیبالا رسید تا او با ضربه دقیق به گوشه سمت راست دروازه یوونتوس را با یک گل پیش اندازد.

در ادامه بولونیا برای زدن گل تساوی پیش کشید اما دفاع یوونتوس اجازه خلق موقعیت را به آنها نمی داد. در دقیقه 87 رونالدو تا آستانه زدن گل دوم یوونتوس پیش رفت اما یک قدم کم آورد تا این اتفاق رخ ندهد.

در لحظات پایانی پرین با واکنشی تماشایی دروازه یوونتوس را نجات داد تا آنها با همان یک گل موفق به شکست بولونیا شوند.