هررا: منچستریونایتد و لیورپول الکلاسیکوی انگلیس است، هواداران سیتی را به لیورپول ترجیح می دهند!

هررا: منچستریونایتد و لیورپول الکلاسیکوی انگلیس است، هواداران سیتی را به لیورپول ترجیح می دهند!

سایت رسمی فوتبالی - آندر هررا با تمجید از تاثیرات حضور سولسشر در منچستریونایتد مدعی شد که دیدار این تیم برابر رقیب سنتی، لیورپول، الکلاسیکوی فوتبال انگلیس به حساب می آید. 

به گزارش فوتبالی، شاگردان کلوپ و سولسشر یکشنبه غروب در اولدترافورد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آخرین دیدار بین این دو تیم که با پیروزی 3 - 1 لیورپول در آنفیلد همراه شد، یکی از اصلی ترین دلایل اخراج ژوزه مورینیو از سمت مربیگری منچستریونایتد بود. اتفاقی مشابه در لالیگا نیز رخ داد و جولن لوپتگی، سرمربی رئال مادرید، پس از شکست 5 - 1 برابر بارسلونا در الکلاسیکوی رفت لالیگا از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد. آندر هررا، هافبک تیم ملی اسپانیا، این شباهت ها را دیده و در گفتگو با مارکا اظهار داشت: " دیدار منچستریونایتد و لیورپول الکلاسیکوی انگلیس است. بیشترین حد رقابت در آن وجود دارد. هواداران ما فشار می آورند که پیروز باشیم. آنها مدام در خیابان به من می گویند که ما باید ببریم حتی اگر به نفع تیم رقیب همشهری، منچسترسیتی، باشد. به نظر می رسد که رقیب بزرگ در برابر پیشرفت سیتی در 10 سال اخیر، باز هم لیورپول است. حالا آنها رقیب شده اند اما 10 سال قبل سیتی و یونایتد بیشتر شبیه به برادر بودند تا رقیب. "

او درباره حضور سولسشر در منچستریونایتد گفت: " اوله کسی است که میداند این باشگاه چیست و در یکی از موفق ترین دوران های منچستریونایتد در این تیم حضور داشته است. او خوش بینی را به تیم بازگرداند و به ما یادآوری کرد که بازیکن منچستریونایتد بودن به چه معناست. باید مدام در پی گلزنی، فشار آوردن به حریف و حمله بود. و از آن زمان مردم نیز به ما احترام خواهند گذاشت. بارها ما از سیستم ها و تاکتیک های او دیوانه شده ایم. در فوتبال سخت ترین کار همراهی با بازیکنان است و او این کار را انجام می دهد. بهترین بازی را از هر بازیکن می گیرد. مشخصا کسانی که بازی نمی کنند خیلی خوشحال نیستند اما می دانند که اگر کار کنند به سولسشر گزینه های دیگری نیز می دهند. "

1070