سایپا صفر- تراکتورسازی صفر/ سایپا برای بالا نشینان بازی کرد

سایپا صفر- تراکتورسازی صفر/ سایپا برای بالا نشینان بازی کرد

وب سایت رسمی فوتبالی- دیدار تیم‌های سایپای تهران و تراکتورسازی تبریز با نتیجه تساوی به اتمام رسید و دو تیم به تقسیم امتیاز رضایت دادند.

به گزارش فوتبالی, در ادامه هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های سایپا و تراکتورسازی تبریز از ساعت 16 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

داور: وحید کاظمی

کمک‌ها: سعید قاسمی و محمد عطایی

داور چهارم: تورج عیوض‌محمدی/ کمک داوران خط: حسین زیاری/ و حسین زمانی

کارت زرد:اشکان دژاگه از تراکتور سازی(دقیقه 53)

کارت قرمز:

گل: 

ترکیب سایپا

حامد فلاح‌‌زاده، رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، علی دشتی، رضا اسدی، محمد سلطانی مهر، امید خالدی، معین عباسیان، آرمان رمضانی، محمدرضا سلیمانی

سرمربی علی دایی

ترکیب تراکتورسازی 

محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا، اشکان دژاگه، آنتونی استوکس

سرمربی جورج لیکنز

لحظات حساس:

دقیقه 3: اوت بلند عباسیان توسط مدافعان تراکتورسازی برگشت داده شد که در ریباند شوت زمینی سلیمانی از پشت محوطه جریمه را فروزان در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه 22: شوت راه دور اسدی به شکل خطرناکی از روی دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 26: ارسال حاج‌صفی از روی کرنر سمت چپ زمین را فلاح‌زاده به شکل ناقص برگشت داد و در ادامه ضربه اسماعیلی‌فر از روی دروازه سایپا به بیرون رفت.

دقیقه 29: ضربه ایستگاهی معین عباسیان از میانه زمین حاصلی به همراه نداشت و با عبور از روی سر بازیکنان دو تیم از کنار دروازه تراکتورسازی راهی اوت شد.

دقیقه 55: شوت محکم عباسیان از روی ضربه آزاد پشت محوطه جریمه به دیوار دفاعی بازیکنان تراکتورسازی برخورد داشت و در ادامه ضربه سر رمضانی را فروزان جمع کرد.

دقیقه 61: معین عباسیان با نفوذ از جناح چپ زمین و عوض کردن پا، ارسال کوتاه تند و تیزی به مقابل دروازه تراکتورسازی فرستاد که ضربه رمضانی بعد از برخورد به سلیمی راهی کرنر شد.

دقیقه 66: ارسال دژاگه از روی ضربه ایستگاهی به بعد از تیرک دوم و ضربه سر استوکس را فلاح‌زاده در اختیار گرفت.

دقیقه 73: ارسال دقیق شجاعی از روی ضربه آزاد سمت راست زمین فرصت خوب گلزنی برای تراکتورسازی فراهم کرد که ضربه سر انصاری از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.

دقیقه 76: ضربه ایستگاهی عباسیان به شکل خطرناکی روی دروازه تراکتور ارسال شد که فروزان توپ را بدون دردسر جمع کرد.

دقیقه 84: شوت تماشایی حاج‌صفی از روی ضربه ایستگاهی را فلاح‌زاده با شیرجه بلند به کرنر فرستاد.

دقیقه 87: رمضانی فرصت مناسبی برای گلزنی داشت، اما شوت زمینی او بی‌دقت بود و با فاصله زیادی از دروازه تراکتورسازی به بیرون رفت.

دقیقه 2+90: شوت پُر قدرت اسدی از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به مدافعان تراکتورسازی به کرنر رفت.

دقیقه 3+90: سانتر عباسیان از روی کرنر به بعد از تیرک دوم رفت که دو ضربه متوالی سارفو پس از برخورد به مدافعان تراکتور دفع شد.

حاشیه های بازی:

ازدحام هواداران تراکتورسازی، ترافیک سنگینی را در اطراف ورزشگاه شهدای شهر قدس به وجود آورده است.

 در حالی که زمان زیادی تا آغاز بازی دو تیم سایپا و تراکتورسازی باقی نمانده است، اما استقبال هواداران تراکتورسازی از این بازی همچنان رو به افزایش است. 

 اقلام هواداری تیم تراکتورسازی در خیابان‌های شهر قدس فروخته می‌شود و منظره جدیدی را در این شهر به وجود آورده است. به علت ازدحام هواداران تراکتورسازی خیابان‌های اطراف ورزشگاه شهدای شهر قدس دچار ترافیک شدیدی شده است. 

هواداران تراکتورسازی علاوه بر پر کردن سکوهای تیم میهمان بخشی در حال پر کردن هواداران تیم میزبان نیز هستند. 

 سه بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازی و همچنین آنتونی استوک مهاجم خارجی این تیم بیش از سایر بازیکنان تراکتورسازی مورد تشویق هواداران قرار گرفتند. 

 محمدرضا اخباری دروازه‌بان جدید تراکتورسازی در هنگام گرم کردن، به خوش و بش با همبازیان قدیمی خودش در سایپا پرداخت. 

 یکی از اقوام جورج ویکنز سرمربی تراکتورسازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس برای تماشای این بازی حضور دارد. 

 پس از اینکه گرم کردن تیم‌ها به پایان رسید و آنها راهی رختکن شدند، توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه اقدام به گرفتن عکس یادگاری با اشکان دژاگه کردند. 

زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی پس از ورود به ورزشگاه، به سمت جایگاه ویژه رفت و پس از پاسخ به ابراز احساسات هواداران تراکتورسازی روی سکوها نشست.

صادق بارانی بازیکن سایپا که قصد داشت وارد جایگاه ویژه شود، در ابتدا با ممانعت حراست روبروشد اما با اصرار خبرنگاران و دخالت مسئول روابط عمومی باشگاه سایپا در نهایت وارد ویژه شد.

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان برای تماشای دیدار تیم‌های سایپا و تراکتورسازی در ورزشگاه شهدای شهرقدس حاضر شد.

 محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی که برای تماشای دیدار تیمش به تهران سفر کرده است در ورزشگاه شهدای شهر قدس حاضر شد و به شدت مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت.

علی دایی پیش از آغاز بازی به سمت جرج لیکنز، سرمربی تراکتورسازی رفت و دو سرمربی با یکدیگر خوش‌وبش کردند.

 مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، بازیکنان تیم تراکتورسازی نیز در ابتدای مسابقه به سمت علی دایی رفتند و با او خوش‌وبش کردند.

 زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم امید کشورمان برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور دارد.

7655