میلان 3-0 امپولی: ادامه پیروزی‌های روسونری با پیانتک

میلان 3-0 امپولی: ادامه پیروزی‌های روسونری با پیانتک

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گنارو گتوزو که در هفته های اخیر روی دور پیروزی قرار گرفته اند، در دیدار امشب مقابل امپولی هم نمایش خوبی داشتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و از همان دقایق ابتدایی توپ و میدان را در دست گرفتند. در دقیقه 12، روی ارسال ریکاردو رودریگز، این پاکتا بود که دروازه امپولی را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، گل را به دلیل آفساید، نپذیرفت.

برتری میلانی ها ادامه پیدا کرد و میلانی ها چند موقعیت خوب گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

اما در ابتدای نیمه دوم، سرانجام قفل دروازه امپولی باز شد. در دقیقه 49 بود که روی ارسال عرضی چالهان اوغلو، کریشتوف پیانتک با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

تیم میهمان هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 51 گل دوم را دریافت کرد. روی حرکت خوب کاستیه‌خو و پاس در عمق او، فرانک کسیه با دروازه حریف تک به تک شد و با یک ضربه فنی، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

بعد از این گل بازی برای دقایقی متعادل شد و بازیکنان امپولی هم تا اندازه ای پیش کشیدند اما بازیکنان میزبان خیلی زود بار دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 67 به گل سوم رسیدند. این بار روی ارسال کونتی از سمت راست بود که کاستیه‌خو با یک ضربه هوشمندانه، توپ را از زاویه ای بسته، وارد دروازه امپولی کرد.

زدن گل سوم هم باعث نشد که از شدت حملات میلانی ها کاسته شود و این تیم در دقیقه 79 توسط بورینی به گل چهارم رسید اما این هم گل هم بعد از استفاده از VAR، به دلیل آفساید پذیرفته نشد.

تلاش میلانی ها برای زدن گل های بعدی در دقایق پایانی هم ادامه پیدا کرد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان سه گل به پایان رسید.

با این پیروزی میلان با 45 امتیاز، جایگاهش در رتبه چهارم را تثبیت کرد و اکنون با یک بازی بیشتر، تنها یک امتیاز با اینتر، تیم سوم جدول، فاصله دارد.