پدر نیمار: پسر من بچه لوسی نیست؛ او از هیچ مسئولیتی فرار نمی کند

پدر نیمار: پسر من بچه لوسی نیست؛ او از هیچ مسئولیتی فرار نمی کند

سایت رسمی فوتبالی- پدر نیمار در گفتگو با اسپور تی وی به دفاع از پسرش برخاست و پاسخگوی انتقادات خبرنگار برزیلی شد و اعلام کرد که پسرش یک فوتبالیست حرفه ای است و از چیزی فرار نمی کند.

نیمار دا سیلوا دوس سانتوس، پدر ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن در جریان این گفتگو که روز جمعه بخش هایی از آن پخش شد و نسخه کامل آن تا چند روز دیگر منتشر خواهد شد، گفته که پسرش بچه لوسی نیست.

والتر کاساگرانده، بازیکن سابق برزیلی که این روزها به عنوان کارشناس ورزشی تلویزیون مشغول به کار است، نیمار را به لوس بودن متهم کرد و پدر نیمار در واکنش به این حرف، به دفاع از پسرش برخاست.پدر نیمار دراین رابطه گفت:« هرچقدر که شما بیشتر تلاش کنید تا بگوئید که نیمار لوس است، من می گویم که اینطور نیست. شما باید از حیث ورزشی صحبت کنید. این طبیعی است که والدین از فرزندشان محافظت می کنند. اگر او تحت حمایت والدینش باشد که عالی است. اما عبارت لوس، هیچ ارتباطی با شخصیت نیمار ندارد.»

در جریان این گفتگو پدر نیمار بارها تاکید کرد که پسرش لوس نیست و گفت:«نیمار یکی از بازیکنانی است که با بازیها و تمرینات بیشتر، بیشتر متوجه مسئولیت حرفه ای که روی دوشش قرار دارد، می شود. در تمامی تورنمنتها سطح توقعات از نیمار بالاست و نیمار از هیچ چیزی شانه خالی نمی کند و فرار نمی کند.»



در ادامه، کارشناس ورزشی این برنامه تلویزیونی از پدر نیمار خواست که لوس بودن را با ساختار دادن به تیم، یکی نداند و پدر نیمار پاسخ داد:«پسر من در همه بازیها حضور دارد. چهارشنبه ها و یکشنبه ها بازی می کند. او بچه وابسته ای نیست؛ نیمار زندگی خودش را دارد و آزاد است. در خانه والدینش زندگی نمی کند؛ خانه خودش را دارد و دوستانش را دارد.»

این درحالی است که عملکرد نیمار در جام جهانی برزیل، به ویژه در شب باخت 2-1 این تیم مقابل بلژیک در مرحله یک چهارم پایانی که با حذف سلسائو همراه بود، با انتقادات زیادی همراه شد و خیلی ها معتقد بودند که او درزمین چمن به بلوغ کافی نرسیده است و مثل یک بچه لوس رفتار می کند.

6363