پیش بازی نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس / بدون دفاع به دنبال صدر

پیش بازی نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس / بدون دفاع به دنبال صدر

وبسایت رسمی فوتبالی – پرسپولیس، بدون دفاع برای بازی با نفت مسجدسلیمان آماده می‎شود.

به گزارش فوتبالی، حتما طی چند ساعت گذشته در جریان اخبار مربوط به مصدومان پرسپولیس قرار گرفته اید. اینکه جدا از سیدجلال، شجاع خلیل‎زاده هم دیدار با نفت مسجدسلیمان را به دلیل مصدومیت از دست داده و هنوز معلوم نیست که شایان مصلح به این بازی می رسد. پرسپولیس در نبود مدافعان اصلی اش باید تغییرات زیادی در خط دفاعی خود ایجاد کند.

تغییرات دفاعی: حضور محمد نادری که در قلب خط دفاعی قطعی است. یک گزینه اضافه شدن کمال کامیابی نیا به اوست و گزینه دیگر استفاده از شایان مصلح به عنوان زوج نادری است( البته به شرطی که شایان برسد). گفته می شود احتمالا مهدی شیری از سمت راست دفاعی به سمت چپ منتقل خواهد شد و سیامک نعمتی دفاع راست پرسپولیس برای بازی امروز خواهد بود.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس با دو گل از سد استقلال خوزستان گذشت و نفت مسجدسلیمان با یک گل به فولاد باخت

جدال قبلی: دیدار دو تیم در دور رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید ضمن آنکه پرسپولیس در سه دیدار قبلی اش با نفت مسجدسلیمان موفق به بردن این تیم نشده است

وضعیت در جدول: با توجه به برد دیروز پدیده، پرسپولیس به رده سوم سقوط کرد و در صورت برد در بازی امروز نه تنها پدیده بلکه سپاهان را هم پشت سر می گذارد. البته تساوی در بازی امروز هم به معنای عوض شدن جای پرسپولیس و پدیده در جدول خواهد بود. نفت مسجدسلیمان هم که با 16 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

شنبه ۴ اسفند

نفت مسجد سلیمان – پرسپولیس / ساعت ۱6– ورزشگاه بهنام محمدی

داور: حسین زرگر/کمک ها: سعید علی نژادیان – جواد مداح/کمک داوران اضافی: محمدرضا اکبریان – کوپال ناظمی

1984