بنیتس: کمربند قهوه ای جودو دارم؛ دعوا بشود، آماده ام

بنیتس: کمربند قهوه ای جودو دارم؛ دعوا بشود، آماده ام

سایت رسمی فوتبالی- رافائل بنیتس سرمربی سابق تیمهای بزرگی از جمله لیورپول و رئال مادرید در گفتگویی اختصاصی با دیلی میل درمورد زندگی شخصی اش صحبت کرده.

او در بخشی از این گفتگوی متفاوت گفته که وقتی جوان بوده، جودو کار می کرده و کمربند قهوه ای این رشته ورزشی را دارد.

بنیتس در عین حال از عشقش به حیوانات و به ویژه سگ ها صحبت کرده و از تاثیری که دخترهایش در زندگی اش دارند حرف زده..او  شیفته بروس لی است و از تماشای فیلمهای کلاینت ایستوود لذت می برد.

بنیتس در بخشی از این گفتگو گفته:« اگر دعوا پیش بیاید، می توانم دعوا کنم؛ آماده ام. وقتی بچه بودم، عاشق بروس لی بودم؛ بین شش تا سیزده سالگی جودو کار می کردم و کمربند قهوه ای دارم ولی برای پیوستن به تیم پایه ای رئال مادرید مجبور شدم جودو را کنار بگذارم.سه سال بعد، برادرم امتحان کمربند مشکی جودو داشت و من هم امتحان دادم.برای گرفتن کمربند مشکی باید در 3 مسابقه از 5 مسابقه به پیروزی می رسیدی. ولی مرا حذف کردم، چون بازوهایم مثل قبل قدرت نداشتند.»

بنیتس دو دختر دارد، کلودیای 20 ساله و آگاتای 16 ساله؛ این سرمربی اسپانیایی حسابی به فرزندانش وابسته است:« این پیغام دختر من است که داشت به من اینستاگرام را یاد می داد. او به من گفت:" گوش کن، تو هیچ ایده ای از اینستاگرام نداری. این کار را بکن تا فالوورهایت بیشتر شوند. مثلا به من گفت که جیمز بی یک خواننده مشهور است و طرفدار افراطی نیوکاسل هم هست وحرفهای خوبی درمورد تو می زند؛ او را فالو کن"»

ولی داشتن دو دختر مزایای زیادی هم برای بنیتس در حرفه مربیگری دارد. خود او دراین رابطه گفته:«وقتی با دخترهایم صحبت می کنم، متوجه می شوم که چطور فکر می کنند و ایده های آنها برایم خیلی مفید است. گاهی وقتها که با بازیکنانم صحبت می کنم، از آنجا که آنها هم هم سن و سال فرزندانم هستند، گاهی با خودم فکر می کنم:"اگر دختر من به جای این بازیکن دراین شرایط بود، به او چه میگفتم؟ " این راهکارها خیلی به من کمک می کند. شرایط مشابه است. مدیریت کردن ارتباطت با دخترهایت و با شاگردانت.»

جالب اینجاست که دختران بنیتس نه فقط در آموزش شبکه های اجتماعی به پدرشان توصیه هایی دارند، بلکه درمورد مسائل فوتبالی هم پدر را نصیحت می کنند. خود بنیتس دراین باره گفته:« دختر کوچکترم درمورد تاکتیک های بازی به من توصیه هایی می کند.»

بنیتس شیفته فیلمهای کلاینت ایستوود است:« از فیلمهای او خیلی خوشم می آید. بسیاری از فیلمهای وسترن در اسپانیا فیلمبرداری شده اند.ولی آنقدرها خوب نیستند. چون دراین فیلمها سرخپوستهایی می بینی که ساعت های مچی به دست هایشان بسته اند!»


بنیتس عاشق حیوانات خانگی و به ویژه سگ هاست و در خانه اش چند سگ به نام های رد، گوفی و کِلِم نگهداری می کند:« گوفی سگ همسرم است و رئیس سگهای خانه است. من سعی می کنم که با سگهایم هم انگلیسی و هم اسپانیایی صحبت کنم ولی آنها متوجه نمی شوند. وقتی بیست ساله بودم یک سگ دوبرمن داشتم و وقتی می خواستم تمرین کنم، درکنار او می دویدم. آن سگ قوی و سریع بود ولی از آنجا که خانه ام طبقه چهارم بود، وقتی می خواستم او را به گردش ببرم، اینقدر سریع می دوید که از پله ها می افتادم.»

6363