پنج بازیکنی که درصورت گرفتن کارت زرد، ال کلاسیکو را از دست خواهند داد

پنج بازیکنی که درصورت گرفتن کارت زرد، ال کلاسیکو را از دست خواهند داد

سایت رسمی فوتبالی- بارسلونا در بازی این هفته اش در لالیگا، روز شنبه در ورزشگاه سانچس پیسخوان به مصاف سویا خواهد رفت و رئال مادرید در شهر والنسیا مقابل لوانته بازی خواهد داشت.

این درحالی است که یک بازی حساس و تماشایی ال کلاسیکو پیش رو است و تعدادی از بازیکنان رئال و بارسلونا اگر در بازی پیش روی تیمهایشان کارت زرد بگیرند، شانس حضور دربازی ال کلاسیکو را از دست خواهند داد. بعد از جدال بارسلونا مقابل سویا و مصاف رئال مادرید و لوانته، دو بازی حساس ال کلاسیکو را پیش رو خواهیم داشت. در ابتدا روز چهارشنبه 27 فوریه دو تیم در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل هم قرار خواهند گرفت و پس از آن بازی ال کلاسیکو در لالیگا از راه خواهد رسید.

در بازی بارسلونا مقابل سویا، اگر ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال و لنگله از داور بازی کارت زرد بگیرند، از حضور در ال کلاسیکو محروم خواهند ماند و ناچو و کاسمیرو دو بازیکن رئال هستند که اگر دربازی با لوانته کارت زرد بگیرند، در ال کلاسیکو غایب خواهند بود.

مصدومیت آرتور کار را برای والورده سخت کرده و بدین ترتیب او قادر نخواهد بود که در بازی با سویا به راکیتیچ و آرتورو ویدال استراحت دهد. البته او می تواند برای این بازی از آلنیا و سرخی روبرتو و حتی کوتینیو استفاده کند ولی بعید به نظر می رسد که در جدال حساس با سویا چنین کاری انجام دهد. حالا باید منتظر ماند ودید که والورده چه تصمیمی درمورد این بازیکنان و البته لنگله خواهد گرفت. درصورتی که لنگله در بازی با سویا از داور کارت بگیرد، والورده در ال کلاسیکو مجبور خواهد بود که از موریو یا فرمالن در ترکیب اصلی استفاده کند.

در رختکن رئال مادرید اوضاع متفاوت است. سرخیو راموس با کارت زردی که در بازی با خیرونا دریافت کرد، تعداد کارت زردهایش تکمیل شد و یک جلسه محرومیتش را در بازی با لوانته پشت سرخواهد گذاشت ودربازی ال کلاسیکو دراختیار سولاری خواهد بود. به همین خاطر ناچو قطعا در بازی با لوانته در ترکیب اصلی رئال قرار خواهد گرفت و سولاری باید در مورد استفاده کردن یانکردن از کاسمیرو در این بازی تصمیم گیری کند.

درهرصورت در بازی های این هفته لالیگا، هریک از بازیکنان رئال و بارسا اگر خطای خشنی انجام دهند که با محرومیت های سنگین مواجه شوند نیز نه تنها در ال کلاسیکو، بلکه در بازیهای آتی تیمشان نیز غایب خواهند بود.

6363