زانتی: هنوز با ایکاردی حرف نزدم؛ ولی هیچ کسی مهم تر از تیم نیست

زانتی: هنوز با ایکاردی حرف نزدم؛ ولی هیچ کسی مهم تر از تیم نیست

سایت رسمی فوتبالی- خاویر زانتی نایب رئیس باشگاه اینترمیلان، روز جمعه در صحبت هایی با اشاره به تصمیم این باشگاه در پس گرفتن بازوبند کاپیتانی تیم از مائورو ایکاردی به این نکته اشاره کرده که هیچ کسی مهمتر از باشگاه نیست.

این درحالی است که در هفته های اخیر جنجالهای زیادی در مورد تمدید شدن یا نشدن قرارداد ایکاردی ایجاد شده بود و پس از آن هم مسائل متعددی رخ داد که حاشیه های این قضیه را بیشتر کرد.بعد از طوفان هایی که دراین رابطه به راه افتاد و البته اظهارنظرهای متعدد و جنجالی واندا نارا، مدیربرنامه ها و همسر ایکاردی، مدیران باشگاه اینتر تصمیم گرفتند تا بازوبند کاپیتانی تیم را از ایکاردی که قراردادش با این تیم درسال 2021 به پایان می رسد، پس بگیرند

حالا خاویر زانتی نایب رئیس باشگاه نرآتزوری در صحبت هایی دراین رابطه گفته:« وقتی مشکلاتی در رختکن تیم ایجاد می شود، باید این مشکلات را به صورت درونی حل کرد. این می تواند باعث شود تا گروه و تیم ما حتی قوی تر از قبل بشود. به خاطر شرایطی که ایجاد شده احساس تاسف می کنم.» 

زانتی که برای شرکت در مراسم قرعه کشی دور یک هشتم پایانی لیگ اروپا در نیون سوئیس حضور داشت در گفتگو با اسکای سپورت ادامه داد:« ایکاردی یکی از بازیکنان ماست و بازیکنان باید مسائل را بین خودشان حل کنند و همیشه به منافع و مصالح تیم نگاه کنند. هیچ کسی مهم تر از تیم نیست.» او ادامه داد:« ایکاردی همچنان مهره مهمی برای ماست و امیدواریم که بتواند در مرحله یک هشتم پایانی لیگ اروپا تیم ما را همراهی کند؛ چون می تواند به تیم ما کمک کند.»

در جریان این مراسم قرعه کشی مشخص شد که اینترمیلان در دور بعدی رقابتهای لیگ اروپا، باید به مصاف اینتراخت فرانکفورت برود. 

زانتی که بیش از سیزده فصل پیراهن اینتر را به تن می کرد در ادامه صحبتهایش درمورد شرایط ایکاردی گفت:«من با مائورو صحبت نکرده ام. باید بگذاریم کمی زمان بگذرد. هیچ مشکلی برای صحبت کردن با ایکاردی ندارم ولی من همیشه به فکر منافع و مصالح تیم هستم.»

6363