واکنش صلاح به آمار گلزنی ضعیف مقابل منچستر

واکنش صلاح به آمار گلزنی ضعیف مقابل منچستر

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک چشم امید لیورپولی ها برای گلزنی به منچستر کسی نیست جز محمد صلاح. ستاره مصری اما آمار گلزنی خوبی برابر شیاطین سرخ ندارد. از زمان بازگشتش به لیگ جزیره، او سه بار با پیراهن لیورپول مقابل منچستریونایتد به میدان رفته و نه تنها گل نزده که پاس گل هم نداده است.

در پیروزی 3-1 اخیر مقابل منچستر نیز محمد صلاح کم اثر بازی کرد. او در دو سال اخیر 49 گل در لیگ برتر برای لیورپول به ثمر رسانده و امیدوار است بالاخره بتواند اولین گلش به یونایتد را بزند.

صلاح در مصاحبه با ای اس پی ان و در واکنش به آمار ضعیفش در دربی انگلیس گفت:

« همانطور که قبلا گفته ام، برای من رکورد اهمیت زیادی ندارد. البته که بهترین گلزن لیگ برتر بودن مهم است اما این قهرمانی لیگ است که بیشترین اهمیت را دارد.

اگر ما با یک، دو یا سه گل بازی را ببریم و من نتوانم گلی به ثمر برسانم، بازهم خوشحال خواهم بود چون همیشه موفقیت تیم برایم ارجح تر است و بیشترین اهمیت را دارد. امیدوارم در لیگ بتوانم 50 یا بیشتر هم گل بزنم ولی اگر قهرمان نشویم، چه فایده ای دارد. ما باید صدرنشینی را حفظ کنیم و این از هر چیزی مهمتر است.»

صلاح ادامه داد:« منچستر تیم خوبی است و مسیر درستی را طی می کند. این تیم در 9 بازی اخیرش در لیگ شکست ناپذیر بوده است. قطعا آنها دوست دارند در خانه خودشان بر ما پیروز شوند. همه از اهمیت بازی لیورپول و منچستریونایتد باخبرند. یونایتد بازیکنان خوبی در اختیار دارد و روی دور برد قرار دارد. اعتماد به نفس شان با مربی جدید بالا رفته؛ با این حال ما چیزی جز پیروزی نمی خواهیم. مهم نیست حریف ما چه تیمی است، ما فقط با هدف پیروزی وارد زمین می شویم.»

تمجید از کلوپ

:« معتقدم کلوپ لیورپول را به یک تیم واقعی تبدیل کرده است. او این مجموعه قدرمند را ساخته و ما حالا مدعی اول قهرمانی هستیم. فصل قبل تا فینال لیگ قهرمانان نیز صعود کردیم و این به کلوپ اعتبار بیشتری می بخشد. از نظر من کلوپ یک مربی بسیار سطح بالا و ارزشمند است.

او بازی را برای ما ساده تر می کند و به خوبی می داند که چگونه از سیستم چرخشی استفاده کرده و بازیکنان را در پست های مختلف سرحال نگاه دارد.»