اختصاصی/ شايان مصلح: با لِنگ درازم به توپ نرسيدم/ به استيل من شادي منشوري نمي خورد!

اختصاصی/  شايان مصلح: با لِنگ درازم به توپ نرسيدم/ به استيل من شادي منشوري نمي خورد!

وب سایت رسمی فوتبالی- پرسپوليس با شكست پديده براي اولين بار در تاريخ حضور برانكو در پرسپوليس توانست به مرحله نيمه نهايي جام حذفي صعود كند. شايان مصلح در اين بازي روي گل پديده نتوانست مانع گل شدن توپ شود كه اين موضوع با اعتراض هواداران پرسپوليس همراه بود. با اين وجود مصلح كه اين روزها عملكرد خوبي در دفاع چپ پرسپوليس دارد توانست گل تساوي سرخپوشان را به ثمربرساند تا در نهايت روي ضربات پنالتي اين پرسپوليس باشد كه جواز حضور در نيمه نهايي را پيدا كند. شايان مصلح در خصوص شرايط اين روزهاي خودش و پرسپوليس به گفتگو پرداخت:

* پرسپوليس توانست با شكست پديده به نيمه نهايي جام حذفي صعود كند.

خدا را شكر توانستيم اين بازي را پيروز شويم واقعا بازي سختي بود و پديده امسال يكي از مدعيان اصلي قهرماني در ليگ و جام حذفي بود كه توانستيم اين تيم را شكست دهيم وحالا بايد خودمان را آماده ديدار برابر سپاهان كنيم.

* براي قهرماني در جام حذفي دو بازي ديگر را پيروز شويد.

به نظر من ما از 5 خان عبور كرديم و حالا براي قهرماني 2 خان ديگر پيش رو داريم . ابتدا بايد در اصفهان به مصاف تيم مدعي قهرماني برويم و بعد از آن برابر داماشي بازي كنيم كه واقعا نشان داده پديده جام حذفي است و نبايد اصلا اين تيم را دست كم گرفت.

* بعد از گلي كه زدي گويا شادي گل جنجالي از خودت نشان دادي.

من اصلا قصد بي احترامي به هيچ تيمي را نداشتم و فقط شادي گل خودم را با هوادارن خودمان تقسيم كردم و نمي خواستم به كسي بي احترامي كنم.

* اما اين موضوع در شبكه هاي اجتماعي بازتاب زيادي داشت؟

براي من خنده دار است اصلا به استيل من مي خورد كه شادي منشوري يا جنجالي انجام دهم؟ من فقط مي خواستم شادي متفاوتي كنم و آن هم با هواداران خودمان انجام دادم.

* اولين گل فصل خودت را به ثمر رساندي.

بله خيلي از اين موضوع خوشحال هستم و اميدوارم كه بتوانم در بازيهاي بعدي هم براي پرسپوليس گلزني كنم.من در بازي قبلي برابر پديده توانستم يك پنالتي بگيرم و در اين بازي هم گلزني كردم و خدار ار شكر عملكرد خوبي برابر اين تيم داشتم و اميدوارم كه بتوانم اين روند را ادامه دهم.

* روي گلي كه پرسپوليس دريافت كرد خيلي ها از او انتقاد كردند كه مي توانستي اجازه ندهي ضربه بازيكن پديده گل شود.

نه بابا اين چه حرفي است من تمام زورم را زدم تا توپ گل نشود اما قسمت نبود اين اتفاق بيفتد اتفاقا من لنگم درازاست اما به توپ نرسيديم.

۲۵۲۶