همسر سابق واندا: او برای ایتالیا بیش از حد پرحرف است؛ من اجازه ندارم فرزندانم را ببینم

همسر سابق واندا: او برای ایتالیا بیش از حد پرحرف است؛ من اجازه ندارم فرزندانم را ببینم

سایت رسمی فوتبالی – مکسی لوپز، همسر سابق واندا نارا گفته که مائورو ایکاردی شایستگی آن را دارد که ایجنتی بهتر از واندا داشته باشد. 

لوپز، مهاجم سابق بارسلونا می‌گوید: «امیدوارم آرژانتین همیشه پیروز باشد. اگر ایکاردی بازی کند هم من باز از تیم ملی حمایت خواهم کرد. برایم مهم نیست مهاجم تیم چه کسی است.»

او درباره اوضاع ایکاردی و واندا می‌گوید: «واندا برای ایتالیا بیش از حد پرحرف و وراج است. کار با مدیران ایتالیایی بسیار سخت‌تر از مدیران آرژانتینی است. اوضاع در ایتالیا کاملا متفاوت است.

به نظرم مدیران اینتر از واندا و نحوه انجام کارهای او خسته شده‌اند، به علاوه این که ایکاردی در سطح گذشته بازی نمی‌کند.

ایجنت‌های خوب تفاوت را رقم می‌زنند چون می‌دانند که چطور در شرایط خاص واکنش نشان دهند. آنها می‌دانند چه زمانی باید فشار بیاورند، چه زمانی باید حرف بزنند و چه زمانی باید ساکت بمانند.

به نظرم بازیکنی با این کیفیت باید ایجنتی داشته باشد که در حد کیفیتش باشد. واندا در دورانی که همسر من بود هم پیشنهاد داده بود که ایجنت من شود. اما من هرگز او را به عنوان ایجنت نخواستم. من می‌خواستم از خانواده‌ام محافظت کنم. من می‌خواستم اوضاع خانوادگی و کاری را جدا کنم.»

او درباره سه فرزندی که با واندا دارد می‌گوید: «حالا من کودکانم را نمی بینم. گاهی حتی اجازه صحبت تلفنی با آنها را هم ندارم. آخرین باری که آنها را دیدم در دسامبر بود. در ژانویه هم چند ساعت آنها را دیدم. سال‌ها با واندا تنها از طریق وکیل صحبت کردیم چون اوضاع خیلی پیچیده بود. رفتار مائورو هم مانند واندا است. حتی بدتر.

دیروز تولد پسرم بود و آنها پشت تلفن به من حمله کردند. این چطور رفتاری است که دارند؟»

8444