مهاجری: بازی با پیکان 6 امتیازی است

مهاجری: بازی با پیکان 6 امتیازی است

وبسایت رسمی فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی بازی با پیکان را ۶ امتیازی توصیف کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، رضا مهاجری در نشست خبری دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بازی فردا مقابل پیکان ۶ امتیازی است. شاید این تیم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده باشد، اما در بازی با سپاهان عملکرد خوبی داشت.

مهاجری ادامه داد: پیکان در بازی مقابل سپاهان موفق شده بود در دقایقی حریفش را تحت فشار بگذارد. فرکی مربی با تفکری است، اما اجرای تفکرات او در پیکان احتیاج به زمان دارد و ما سعی داریم از این زمان به خوبی استفاده کنیم و مقابل این تیم پیروز شویم.

وی افزود: در بازی‌های گذشته ۷ امتیاز کسب کرده‌ایم که اگر دو امتیاز بازی با سپیدرود را هم از دست نمی‌دادیم الان جمع امتیازاتمان در نیم فصل دوم ۹ امتیاز بود. بازیکن ما در لحظات آخر بازی به جای اینکه توپ را به جلو می‌فرستاد، عقب زد و ۲ امتیاز را به راحتی از دست دادیم به هر حال فوتبال همین است و این موارد در آن اتفاق می‌افتد. ما در ۳ بازی گذشته، دو بازی خارج از خانه داشته‌ایم و با این حال ۷ امتیاز توانسته‌ایم از آن خود کنیم. در نیم فصل دوم توانسته‌ایم از انتهای جدول و از رقابت با استقلال خوزستان و سپیدرود خارج شویم و رقبای جدیدی در رتبه‌های بالاتر جدول پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در جایگاه‌های بالا جدول نیز موفق باشیم. قطعا همه بچه‌ها دارند راهشان را پیدا می‌کنند و هیچ چیز نمی‌تواند برای صرف کردن فعل خواستنشان محدودیت ایجاد کند. همه می‌دانیم که در ادامه مسابقات چه بازی‌های سختی را پیش رو داریم. بدون اغراق باید بگویم ماشین‌سازی باید بهترین تیم نیم‌فصل دوم باشد. در نیم فصل اول خوب نبودیم، اما در نیم فصل دوم خوب بوده‌ایم و باید این روند را ادامه دهیم.

1984