جهانبخش: نیاز به گلزنی دارم و این چیزی است که به دنبالش هستم

جهانبخش: نیاز به گلزنی دارم و این چیزی است که به دنبالش هستم

وبسایت رسمی فوتبالی- بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون از هدفش برای گلزنی برای این تیم انگلیسی سخن گفت.

به گزارش فوتبالی، علیرضا جهانبخش که پس از پشت‌ سر گذاشتن مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ به آن دچار شده بود، اخیراً به ترکیب تیم فوتبال برایتون بازگشت و در پیروزی 3 بر 2 شنبه شب این تیم مقابل دربی‌کانتی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انگلیس 90 دقیقه برای برایتون بازی کرد، در گفت‌وگو با سایت «آرگس» انگلیس گفت: احساس خوبی دارم. در نیمه اول بازی با دربی‌کانتی اعتماد به نفس خوبی به هنگام پا به توپ شدن داشتم و سعی کردم به وظایفم عمل کنم، اما نیاز به گلزنی دارم و این چیزی است که به دنبالش هستم. در بازی با دربی‌کانتی چندین بار سعی کردم این کار را بکنم و به عنوان یک بازیکن چپ‌پا تلاش کردم توپ را به عمق ببرم و اقدام به شوتزنی کنم اما دفاع حریف خیلی فشرده بود.

جهانبخش که به دنبال کمک به برایتون برای خروج از منطقه خطر سقوط به دسته پایین‌تر است، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: هواداران از بازیکن خط جلوی تیم خود که شامل بال‌ها و مهاجمان می‌شود انتظار گلزنی یا نقش داشتن در گل‌های زده دارند و این هدف بعدی من است. در حال حاضر مهمترین چیز انجام بازی برای دقایق بیشتر و بازگشت به شرایط بدنی خوب است اما نقش داشتن در گل‌های تیم هم مهم است.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در 11 بازی لیگ برتری که برای برایتون به میدان رفته، 10 بار اقدام به شوتزنی کرده که 5 شوت در خارج از چارچوب بوده است. 



9697