گل‌محمدی: نباید از پدیده انتظار قهرمانی داشت/ آنهایی که خط می‌دهند، شناخته شده هستند

گل‌محمدی: نباید از پدیده انتظار قهرمانی داشت/ آنهایی که خط می‌دهند، شناخته شده هستند

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تاکید کرد وضعیت تیم تحت هدایتش به گونه‌ای نیست که کسی از آن انتظار قهرمانی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: من به نوبه خودم به سینا زامهران بابت درگذشت مادر گرامی‌اش تسلیت می‌گویم. هر بازی که ما از این به بعد در لیگ داریم برای‌مان حکم فینال را دارد و در این بین مهمترین بازی‌مان را در پیش داریم، چون همیشه بازی آینده مهمترین بازی ما خواهد بود. فکر می‌کنم سپیدرود هم با انگیزه زیادی می‌آید و ما هم انگیزه‌های زیادی داریم برای اینکه بتوانیم خودمان را بین تیم‌های بالای جدول حفظ کنیم.

وی افزود: بازی فردا تقابل انگیزه‌های دو تیم است و هر تیمی که از موقعیت‌هایش در زمین بهتر استفاده کند، می‌تواند برنده بازی باشد. گرفتن 3 امتیاز برای ما خیلی مهم است و قطعا تلاش زیادی خواهیم کرد تا پیروز باشیم و با تمام وجود بازی خواهیم کرد. کار سختی مقابل سپیدرود داریم چون آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و بازیکنان خطرناکی در فاز هجومی دارند. آنها همچنین در ضد حمله خوب عمل می‌کنند که لازم است با تمرکز کافی کنترل‌شان کنیم. امیدوارم با حمایت هواداران یک بازی خوب انجام دهیم. حمایت آنها دلگرمی زیادی برای گرفتن 3 امتیاز به ما می‌دهد.

گل‌محمدی ادامه داد: سازمان لیگ می‌توانست طوری برنامه‌ریزی‌‌ کند که حداقل ما یک روز بیشتر استراحت کنیم و بازی‌مان شنبه برگزار شود، دلیل این کار را نمی‌دانم. همانطور که می‌دانید چیزی که ما را اذیت می‌کند فشردگی بازی‌ها نیست، بلکه تبعیض بین تیم‌ها بیشتر آزاردهنده است. ما هم به این وضعیت عادت کردیم و امیدواریم که بچه‌ها با عملکرد خوب خودشان بتوانند 3 امتیاز بازی را بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: جا دارد از آقای وطن‌خواه تشکر کنم بابت حمایتی که از تیم و بچه‌ها داشتند. ایشان حرف دل همه ما را زدند. در هر صورت این شرایطی که برای تیم ما وجود دارد، می‌توانست خیلی بهتر باشد ولی به هر حال باید با همه این مشکلات بجنگیم. ما مشکلات بزرگتر از این هم داشتیم ولی با اراده خوب و همت عالی توانستیم این مشکلات را برطرف کنیم. از این به بعد هم مطمئن باشید که همین اتفاق می‌افتد. ما مرد روزهای سخت هستیم، انشالله بتوانیم مشکلات را یکی‌ یکی برطرف کنیم.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سپیدرود در بازی فردا انتحاری بازی خواهد کرد یا دفاعی بازی می‌کند؟ عنوان کرد: این موضوع برمی‌گردد به استراتژی و تصمیم مربیان سپیدرود و اینکه از چه تاکتیکی برای بازی فردا استفاده می‌کنند، اطلاعی ندارم. در این بین آن چیزی که مهم است اینکه آنها در ضدحمله خیلی خطرناک هستند و باید مراقب باشیم. قطعا ما در مالکیت توپ بهتر عمل خواهیم کرد و باید از این مالکیت توپ به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی درباره محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا گفت: ما فقط سینا زامهران را به دلیل فوت مادرش در اختیار نداریم ولی سایر بازیکنان همه کنار تیم حاضر هستند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پایان گفت: شما ببینید، ما در نیم‌فصل دوم جلوی چه تیم‌هایی بازی کردیم. ما در شروع نیم‌فصل دوم 2 بار با پرسپولیس در آزادی بازی کردیم، یک بازی با استقلال خوزستان داشتیم و یک بازی هم مقابل نفت آبادان خارج از خانه داشتیم، اینکه جلوی پرسپولیس ما با موقعیت گل زیادی بازی کنیم انتظار خیلی بالایی است. ما تلاش کردیم که فوتبال مشهد صاحب یک باشگاه حرفه‌ای شود و در این راه نتایج خوبی هم گرفتیم و کسی انتظار نداشت که الان جزو 3 تیم بالای جدول باشیم. این اتفاق فقط به دلیل غیرت بازیکنان و کادری که کنار تیم کار می‌کنند و البته حمایت هواداران رخ داد. همه شاهد بودند که ما چقدر مشکل داشتیم ولی خواهش من این است که انتظارات بر مبنای منطق و امکاناتی که داریم، باشد. واقعا امکانات ما قابل مقایسه با تیم‌های پایتخت، تراکتورسازی و سپاهان نیست. ما امروز برای زمین تمرین مشکل داشتیم. از یک هفته قبل هماهنگ کردیم که در زمین امام رضا (ع) تمرین کنیم ولی میسر نشد.

وی خاطرنشان کرد: ما در هماهنگ کردن زمین تمرین هم مشکل داریم ولی با غیرت ادامه می‌دهیم تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم ولی در این میان یکسری از این شرایط سوءاستفاده می‌کنند. همان‌هایی که در نیم‌فصل اول در صدر جدول بودیم و صدای‌شان در نمی‌آمد و ناراحت بودند و نتیجه‌گرفتن ما برای آنها سنگین تمام می‌شد. الان با تمام شرایطی که داریم خط می‌دهند و البته برای ما شناخته شده هستند. ما با توجه به اینکه در بحث امکانات ضعیف هستیم اما با قدرت ادامه می‌دهیم. شما ببینید 2 بازیکن تیم‌های بالای جدول به اندازه کل بودجه فصل ما است و این انتظار را نباید داشته باشیم که قهرمان لیگ یا جام حذفی شویم. ما یک ظرفیت داریم و بیشتر از ظرفیت‌مان هم کار و تلاش می‌کنیم و امیدواریم جلوی هواداران روسفید باشیم.

7655