اختصاصی/ فتحی:به فردوسی پور مشاوره های غلط داده بودند

اختصاصی/ فتحی:به فردوسی پور مشاوره های غلط داده بودند

وب سایت رسمی فوتبالی- امیر حسین فتحی در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در خصوص مسائل روز این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مدیر عامل باشگاه استقلال در گفت و گو با فوتبالی به سوالات خبرنگار ما پاسخ گفت.

-امروز حواله های بازیکنان استقلال نقد شد در این رابطه صحبت کنید.

بله خوشبختانه ما توانستیم طبق قولی که به بازیکنان مان دادیم امروز حواله ها را نقد کنیم. البته قرار بود مجری اسپانسر ما شرکت مبنا توسعه این حواله ها را نقد کند اما به تعهد خود عمل نکردند و باشگاه استقلال خود این مبلغ را تامین کرد و توانست حواله ها را امروز نقد کند که جا دارد من از تلاش دیگر همکارانم در باشگاه در این زمینه تشکر کنم. خوشبختانه بخشی از مشکلات مالی استقلال در حال رفع شدن است و به امید خدا ما تا شب عید مشکلات زیادی را حل و فصل می کنیم.

-یه برد خوبی برابر پارس جنوبی دست پیدا کردید.

جا دارد این برد را به هواداران مان تبریک بگویم. خوشبختانه استقلال بازی خوبی را انجام داد و اگر آمادگی آقای احمدی نبود ما می توانستیم گل های بیشتری را هم بزنیم. تیم شرایط خوبی دارد و امیدواریم با همین روند جلو برویم.

-پاتوسی هم در این بازی عملکرد خوبی داشت.

بله خوشبختانه او پاسخ اعتماد ما را به خوبی داد. ما پاتوسی را با تحقیق و مطالعه کافی جذب کردیم و می دانستیم او بازیکن خوبی است. امیدواریم در بازی های بعدی هم او و تمام نفرات خوبمان همینطور بدرخشند‌.

- بحث و صحبت هم در مورد پاتوسی زیاد بود و ادامه هم دارد. این که باشگاه استقلال مبلغ چهار میلیارد برای رضایت نامه او پرداخت کرده است.

واقعا یکسری از شایعات خنده دار است اصلا چنین چیزی صحت ندارد و مبلغ قرارداد پاتوسی هم چیزی نیست که در یکسری از رسانه ها عنوان شده است. یک روز گفتند قرارداد او غیر قانونی است، یک روز گفتند کارت بازی او صادر نمی شود و بعد که کارت بازیش صادر شد بحث مبلغ قراردادش را به وجود آوردند و این داستان ادامه هم پیدا خواهد کرد. متاسفانه یک عده دنبال حاشیه سازی علیه استقلال و پاتوسی هستند در حالی که ما با قدرت پیش می رویم و تحت تاثیر این حاشیه ها هم قرار نخواهیم گرفت. 

-عادل فردوسی پور هم تاکید داشت که پاتوسی نمی تواند بازی کند.

متاسفانه مشاوره های غلط به آقای فردوسی پور  داده بودند و برداشت های ایشان هم از قوانین اشتباه شده بود. هیچ مرجعی در فوتبال بزرگ تر از فیفا نیست که خوشبختانه فیفا تایید کرد که حضور پاتوسی در استقلال مشکلی ندارد و برای ما همین تایید فیفا کافی بود تا او بدون مشکل برایمان بازی کند‌ 

- وضعیت زمین تمرین استقلال چه می شود؟ 

ما با زمین نفت تهرانسر برای گذراندن تمرینات مان در این چند روز به توافق رسیده ایم و ضمن این که برای توافق و قرارداد با ورزشگاه صنایع نو بنیاد نیز مشکلی نداریم و به زودی تمرینات مان به این محل نیز منتقل می شود.

-کمیته فنی استقلال تعطیل شده است؟ 

خیر کمیته فنی ما تعطیل نشده و به دلیل این که طی این مدت مشغله های زیادی داشتیم نتوانستیم در خدمت دوستان مان در کمیته فنی باشیم اما قطعا در روزهای آینده از حضور آن ها استفاده خواهیم کرد.

-چه پیش بینی از بازی با ذوب آهن دارید؟ 

خوشبختانه تیم ما روند خوبی در پیش گرفته. در بازی با تراکتور هم حق ما شکست نبود و فقط در یک موقعیت و اشتباه بازی را واگذار کردیم. امیدواریم بتوانیم به روند بردهایمان برابر ذوب آهن ادامه دهیم. بچه ها همه در تلاش هستند که بهترین بازی ها را برای استقلال انجام دهند‌. البته من باید یک تشکر هم از هواداران مان داشته باشم که این قدر خوب تیم را حمایت می کنند. امیدواریم با حمایت همه عزیزان استقلالی و تلاش مجموعه تیمی استقلال روزهای خوبی داشته باشیم.

گفتگو: مهدی شریفی/ وب سایت فوتبالی

7655