تاپیا: شک نکنید که نام مسی در لیست بعدی آرژانتین خواهد بود

تاپیا: شک نکنید که نام مسی در لیست بعدی آرژانتین خواهد بود

سایت رسمی فوتبالی- کلودیو تاپیا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین روز چهارشنبه و برای اولین بار با قاطعیت از بازگشت قریب الوقوع لیونل مسی به اردوی تیم ملی آرژآنتین صحبت کرد.

او در صحبت هایی اعلام کرد که در لیست بعدی سرمربی  تیم ملی آرژآنتین، نام لئو مسی را خواهیم دید و اعلام کرد که در اختیار داشتن دوباره مسی، اتفاق خیلی مهمی برای آلبی سلسته خواهد بود.

رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین در گفتگو با تی.وای.سی سپورتس گفت:« دوباره دراختیار داشتن مسی اتفاق خیلی مهمی است و بدون تردید در لیست بعدی آرژانتین نام مسی را خواهیم دید»

قرار براین است که لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین در روز چهارم و یا پنجم ماه مارس لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی آلبی سلسته را منتشر کند و طبق صحبتهای تاپیا باید منتظر دیدن نام مسی دراین لیست باشیم. تاپیا در ادامه صحبتهایش گفت:« وقتی بازی سوپرکلاسیکو (فینال کوپا لیبرتادورس بین دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیورز) در مادرید برگزار شد، مسی را دیدیم. او همان انگیزه های همیشگی را داشت. او هرگز از تیم ملی نرفته؛ چون دفعات قبلی نام او در لیست قرار نگرفته بود. فکر می کنم که خود او هم به خاطر تمام آنچه در طول این سالها پشت سرگذاشته، به این مدت استراحت نیاز داشت.»

تاپیا درادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که بازگشت مسی به تیم ملی زمانی صورت می گیرد که اوضاع درتیم ملی خوب باشد:« اوضاع به بهترین نحو ممکن مدیریت می شود. آرژانتین نه تنها به موفقیتهای ورزشی چشمگیری دست یافته، بلکه توانسته جایگاهش در عرصه بین المللی را بازیابی کند.» او این صحبتها را با اشاره به موفقیتهای اخیر تیمهای ملی جوانان و بانوان آرژانتین برزبان آورد.

قرار براین است که آرژانتین در چند ماه پیش رو و قبل از حضور در رقابتهای کوپا آمه ریکا که در برزیل برگزار خواهد شد، چند بازی دوستانه انجام دهد. تاپیا دراین رابطه گفت:« باید تلاش زیادی کنیم تا بتوانیم درکوپا آمه ریکا عملکرد خوبی داشته باشیم و پروژه حضور در این تورنمنت، پایه و اساس خوبی برای حضور موفقمان در جام جهانی قطر شود.»

6363