پیغام خدیرا برای هوادارانش بعد از عمل جراحی

پیغام خدیرا برای هوادارانش بعد از عمل جراحی

سایت رسمی فوتبالی- سامی خدیرا ستاره آلمانی یوونتوس بعد از آنکه مشکل قلبی او تشخیص داده شد سریعا زیرتیغ جراحی رفت تا این مشکل را برطرف کند.

خدیرا به دلیل تشخیص ریتم ناهماهنگ قلبش زیر تیغ جراحی رفت و به خاطر همین عمل ، شانس حضور در بازی تیمش مقابل اتلتیکومادرید در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و بعد از انجام این عمل جراحی،  درتوئیتر از هوادارانش تشکر کرده است.

امروز سران باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه این خبر را اعلام کردند:« صبح امروز سامی خدیرا تست الکتروفیزیولوژیک را انجام داد و پس از آن جراحی کوچکی توسط پروفسرو فیورنتزو گائیتا، مشاور باشگاه یوونتوس روی قلب او انجام شد.»

بدین ترتیب انتظار می رود که سامی خدیرا تا اواخر ماه مارس میلادی قادر به همراهی تیمش نباشد. کمی بعد ازانجام این عمل جراحی بود که خدیرا با انتشار پیغامی در توئیتر از هوادارانش تشکر کرد و برای یووه در بازی ورزشگاه واندا متروپولیتانو آرزوی موفقیت کرد.

در پست خدیرا می خوانیم:« امروز جراحی کوچکی روی قلبم انجام شد تا مشکل برطرف شود. همه چیز خیلی خوب پیش رفت و من بعد از کمی استراحت، قادر خواهم بود تا به تمرینات بازگردم. از همه شما به خاطر پیغامها و آرزوهای خوبتان متشکرم. از پروفسور گائیتا هم تشکر می کنم. الان برای تمام هم تیمی هایم بهترین ها را برای بازی شهر مادرید آرزو دارم.»

خدیرا  در سال 2015 و بعداز ترک رئال مادرید به یوونتوس منتقل شد و دراین فصل در تمامی تورنمنتها در 15 بازی پیراهن یووه را به تن کرده است.

6363