ونگر گزینه ایده آلی برای هدایت چلسی

ونگر گزینه ایده آلی برای هدایت چلسی

سایت رسمی فوتبالی- دیوید سیمن دروازه بان سابق آرسنال براین باور است که آرسن ونگر می تواند گزینه ایده آلی برای جایگزینی مائوریتسیو ساری در باشگاه چلسی باشد.

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی دنیای فوتبال در پایان فصل گذشته و بعد از 22 سال حضور روی نیمکت مربیگری آرسنال از این   تیم جدا شد ولی حالا سیمن اعتقاد دارد که در صورت اخراج ساری، ونگر گزینه فوق العاده ای برای باشگاه چلسی خواهد بود.

در طول ماه های اخیر نام آرسن ونگر به عنوان گزینه هدایت تیمهای مختلفی مطرح شد ولی او هنوز هدایت تیمی را در دست نگرفته. این روزها و در پی نتایج ضعیف چلسی در هفته های اخیر، مائوریتسیو ساری ایتالیایی حسابی تحت فشار است و تنها 3 بازی دیگر فرصت خواهد داشت و درصورتی که دراین سه بازی نتواند نتایج مطلوبی کسب کند، از سمتش برکنار خواهد شد.

دیوید سیمن در گفتگو با تاک اسپورت دراین رابطه گفته:« آرسن همیشه گفته که به خاطر عشقش به آرسنال، دوست ندارد تا دوباره به لیگ برتر بازگردد. چون حس خوبی ندارد که بخواهد با آرسنال رقابت کند ولی زمان، تسکین خوبی است و شاید الان ونگر حس کند که دوست دارد بازگردد و به مردم نشان دهد که درموردش اشتباه فکر می کرده اند. به نظر من در سالهای اخیر ، خیلی از انتقاداتی که از عملکرد ونگر در آرسنال به گوش می رسید ، عادلانه نبود.»


سیمن ادامه داد:« اینطور به نظر می رسد که به زودی نیمکت مربیگری چلسی خالی خواهد شد. البته این بستگی به نتیجه 3بازی آتی چلسی خواهد داشت. سه بازی که بازیهای بزرگی خواهند بود. ولی به نظر من، ونگر می تواند گزینه ایده آلی برای هدایت چلسی باشد. او هرجا برود یک سرمربی بزرگ و فوق العاده خواهد بود. من دوست دارم که او به نیمکت مربیگری بازگردد ولی بعید می دانم که این اتفاق رخ دهد.»

ونگر یکی از بزرگترین مربیان بیکار این روزهای دنیای فوتبال است ولی احتمالا در بین هواداران چلسی محبوبیت زیادی ندارد؛ چون 22 سال او را روی نیمکت مربیگری آرسنال دیده بودیم. البته ونگر اخیرا در صحبت هایی گفته بود که قصد بازگشت به لیگ برتر را ندارد:« در حال حاضر مشغول استراحت کردن هستم و خیلی از بازیهای فوتبال را تماشا می کنم. من بارها گفته ام که شاید بهترین گزینه برای من این باشد که به لیگ انگلیس بازنگردم.چون مدت زمانی طولانی در یک باشگاه کار کرده ام و دیدن من در تیم دیگری در لیگ برتر، عجیب خواهد بود.»

6363