رضاییان:سازمان لیگ به ما کمک کرده است/ گل به خودی اول بازی به ما فشار آورد

رضاییان:سازمان لیگ به ما کمک کرده است/ گل به خودی اول بازی به ما فشار آورد

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی، گفت:امسال شرایط برای ما بهتر بوده و سازمان لیگ به ما کمک کرده است و حدود 500 و خرده‌ای میلیون به ما کمک شده است.

بهرام رضاییان درباره بازی این تیم مقابل استقلال، گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی بود اما هر دو تیم برای برد به میدان آ‌مدند.گل به خودی اول بازی به ما فشار آورد. در نیمه دوم هم بچه‌های تیم تلاش زیادی کردند اما موفق نشدیم. 

وی درباره اعتراض بازیکنان به داور بازی ادامه داد: متأسفانه همه تیم‌ها این کار را انجام می‌دهند. داوران اشتباه می‌کنند و اشتباه آنها سهوی است اما بازیکنان باید اجازه دهند داور راحت باشد و تصمیم بگیرد. همه ما می‌پذیریم که داور اشتباه می‌کند اما نباید این کار را کرد و انصاف نیست در این شرایط داوران را تحت فشار بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درباره بیانیه دادن برخی باشگاه‌ها اظهار داشت: وقتی اتفاقی رخ می‌دهد این بیانیه دادن‌ها فشار را به داور زیاد می‌کند و فوتبال را به حاشیه می‌برد. باید اجازه دهیم که در فضای آرام برنامه‌ها پیش برود. 

وی درباره احتمال اعتصاب بازیکنان پارس جنوبی به دلیل مشکلات مالی خاطرنشان کرد: سؤال جالبی پرسیدید کدام تیم فوتبال در لیگ برتر مشکل مالی ندارد؟ همه تیم‌ها مشکلات خودشان را دارند و ما هم یکی از این باشگاه‌ها. اگر طبق قانون پنجم و ششم توسعه راهکاری ایجاد نشود فشارها بیشتر خواهد شد و فوتبال ما به پایان خوشی نمی‌رسد. به هر حال این یک قانون است که مصوب شده اما راهکار بدهند. اینکه بگوییم فوتبال دولتی است و نمی‌شود به آن کمک کرد پس چه کسی کمک کند؟ 

رضاییان در پاسخ به این سؤال که هزینه‌های شما از کجا تأمین می‌شود، ادامه داد: ما از محل اسپانسرهایی که می‌گیریم کار را پیش می‌‌بریم البته در منطقه ما شرکت‌هایی وجود دارد که به ما کمک می‌کنند. اما حرف من درباره کل فوتبال است. 

وی افزود: قانون برنامه پنجم و ششم توسعه مصوب کرده دولت نمی‌تواند به تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال و نه هیچ تیم دولتی کمک کند. 

رضاییان در خصوص اینکه از محل تبلیغات محیطی چقدر درآمد کسب می‌کنند، گفت: امسال شرایط برای ما بهتر بوده و سازمان لیگ به ما کمک کرده است و حدود 500 و خرده‌ای میلیون به ما کمک شده اما تبلیغات دور زمین بخش خیلی کمی به ما کمک می‌کند و بیشتر کمک به حق پخش تلویزیونی برمی‌گردد که انجام نمی‌شود.

2526