سرآمدن صبر مدیران رئال از بیل و قراردادن او در لیست فروش

سرآمدن صبر مدیران رئال از بیل و قراردادن او در لیست فروش

سایت رسمی فوتبالی – طبق گزارش منتشره در رسانه های اسپانیایی، صبر مدیران باشگاه مادریدی درمورد گرث بیل به سر آمده و و دیگر از دست او خسته شده اند.

جدای از بحث عملکرد بیل که خیلی دور از آن چیزی است که از او انتظار می رود، سران باشگاه حسابی نگران رفتارهای او هستند.

این فصل و بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رختکن رئال مادرید، سران باشگاه انتظار داشتند که بیل یک گام جلوتر برود و نقش پررنگ تری را در تیم ایفا کند ولی چنین اتفاقی رخ نداده. بیل همچنان در غار تنهایی خودش است؛ هنوز حتی بلد نیست جمله ای به زبان اسپانیایی صحبت کند و تمایلی به ملحق شدن به جمع دوستانه رختکن تیمش ندارد. این درحالی است که بعد از رفتن کریس خیلی ها انتظار داشتند که بیل نقش لیدری تیم را برعهده بگیرد ولی عملکرد او درطول این مدت به نحوی بوده که حتی جایگاهش در ترکیب اصلی ویازده  نفره تیم را از دست داده.

همین شرایط باعث شده که نام او از لیست بازیکنان غیرقابل فروش تیم خارج شود. اگر بیل در ماه های باقی مانده از رقابتهای این فصل، شرایط را بهتر نکند، سران باشگاه در بازار تابستانی آماده دریافت پیشنهادات برای این ستاره ولزی خواهند بود و حتی برای فروشش به تیمی دیگر اقدام خواهند کرد. بیل در فصل تابستان 30 ساله خواهد شد. این درحالی است که در فصول گذشته اوضاع برای این بازیکن متفاوت بود؛ به عنوان مثال درسال 2017 یونایتد به دنبال جذب بیل بود ولی سران باشگاه مادریدی حاضر نشدند تا با آنها برسرمیز مذاکره بنشینند ولی بیل حالا هیچ حامی خاصی در بین مدیران باشگاه ندارد.


از سوی دیگر سران باشگاه رئال قصد دارند که دربازار تابستانی برای خرید ادن هازارد دست به کار شوند و همین ماجرا انگیزه کافی برای دریافت پیشنهادات در راستای فروش بیل را ایجاد می کند. چرا که در صورت انتقال هازارد به رئال و با توجه به عملکرد خوب وینیسیوس در بازیهای اخیر این تیم، جایی برای بیل در ترکیب اصلی تیم مادریدی وجود نخواهد داشت.

6363