در جلسه محرمانه و دو ساعت و ربعی سولاری با رئیس رئال چه گذشت؟

در جلسه محرمانه و دو ساعت و ربعی سولاری با رئیس رئال چه گذشت؟

سایت رسمی فوتبالی- فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید سه شنبه شب جلسه ای طولانی با سانتیاگو سولاری سرمربی آرژانتینی تیمش داشت. این درحالی است که انجام چنین جلساتی میان رئیس باشگاه مادریدی و سرمربی تیم، به خصوص به صورت دو نفره، اتفاقی عادی نیست.

البته پرس خیلی وقتها بعد از اتمام بازیهای رئال به رختکن تیم رفته و با بازیکنان و مربیان تیم دیدارمی کند؛ اما دیدار دونفره با سانتیاگو سولاری کمی عجیب به نظر می رسد. جلسه روز سه شنبه در شرایطی برگزار شد که فاز سرنوشت ساز و تعیین کننده فصل آغاز شده و رئال بعد از باخت مقابل خیرونا باید دوباره از جا برخاسته و برای رسیدن به اهدافش بجنگد.

طبق گزارش برنامه ال چیرینگیتو، این جلسه دو ساعت و 15 دقیقه طول کشید و پرس قصد داشت تا در این جلسه، از زبان سرمربی تیمش، شرایط بازیکنان تیم را بعد از دو بازی اخیر ، به ویژه باخت حیرت آور مقابل خیرونا در لالیگا بشنود. چرا که با این باخت، تردیدهایی درمورد تیم مادریدی مجددا ایجاد شد.

سران باشگاه مادریدی باخت مقابل خیرونا را گام به عقب مهمی دانند؛ چرا که این شکست در حقیقت توقف روند مثبتی است که تیم مادریدی دست کم از زمان روی کار آمدن سانتیاگو سولاری در این تیم، آغاز کرده بود.

قبل از آغاز بازی رئال مقابل خیرونا بود که مشخص شد که شش تغییر درترکیب تیم در مقایسه با یازده بازیکن اصلی که مقابل آژاکس به میدان رفته بودند اعمال شده. 

البته مدیران رئال اطمینان دارند که تیم در فاز سرنوشت ساز فصل، نقطه ضعفی را به نمایش نخواهد گذاشت و آنها از این پس عملکرد قابل قبولی خواهند داشت. مدیران باشگاه کاملا درکنار رختکن و سرمربی تیمشان هستند و قصد دارند که در هفته های آتی روحیه و انگیزه تیم را افزایش دهند. هفته هایی که در آن ممکن است سرنوشت رئال در مسیر کسب جامهای قهرمانی رقم بخورد.

سولاری و پرس سه شنبه شب شام را در کنارهم و در رستورانی در شهر مادرید صرف کردند و درمورد شرایط فعلی تیم با هم به صحبت پرداختند. گزارشگربرنامه ال چیرینگیتو دراین باره گفت:« این وعده شام ساعت 9 شب آغاز شد و حدودا ساعت 11.15 دقیقه شب به پایان رسید.»

در برنامه چهارشنبه شب، جزئیات بیشتری در مورد این برنامه منتشر خواهد شد. 

  

6363