چلسی سه بازی به ساری فرصت داد

چلسی سه بازی به ساری فرصت داد

سایت رسمی فوتبالی - ماوریتزیو ساری در صورت عدم نتیجه گیری در سه بازی آینده چلسی از این تیم اخراج شده و یک مربی دیگر به صورت موقت تا پایان فصل جانشین او خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق ناپولی پس از کسب نتایج ضعیف از ابتدای سال 2019 به شدت در استمفوردبریج تحت فشار است. روز یکشنبه چلسی باید در فینال جام حذفی به مصاف منچسترسیتی در ویمبلی برود اما در هفته های گذشته دو شکست سنگین برابر بورنموث و منچسترسیتی را تجربه کرده و با دو گلی که از منچستریونایتد دریافت کرد از جام اتحادیه نیز حذف شد. پس از این اتفاقات مربیان بسیاری با چلسی لینک شده اند اما باشگاه هنوز هیچ نامی را تایید نکرده است. جیانفرانکو زولا، دستیار ساری، ممکن است به صورت موقت جانشین این مربی ایتالیایی شود. بسیاری از هواداران چلسی در شب شکست برابر منچستریونایتد با شعارهای خود به سیستم بازی این مربی اعتراض کرده بودند.

فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی، یکی از گزینه های هدایت این تیم است که در حال حاضر در دربی کانتی مشغول به کار است. آبی پوشان لندنی پیش از توافق نهایی و جذب ساری در تابستان گذشته با لوران بلان فرانسوی به توافق رسیده بودند و شاید سرمربی سابق پاری سن ژرمن نیز یکی از گزینه های جانشینی این مربی به حساب بیاید. نام زین الدین زیدان نیز مطرح شده اما جذب او به نظر سخت می رسد. سایت گل مدعی شده که بازی برابر مالمو در لیگ اروپا، فینال جام حذفی برابر منچسترسیتی و دیدار هفته آینده لیگ برتر برابر تاتنهام سه دیدار سرنوشت ساز در آینده ساری در تیم چلسی هستند. 

1070