حمله پیکه به رئال مادرید: بعد از اشتباهات داوری برابر اتلتیکو مادرید آنها ساکت شدند!

حمله پیکه به رئال مادرید: بعد از اشتباهات داوری برابر اتلتیکو مادرید آنها ساکت شدند!

سایت رسمی فوتبالی - جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، با انتقاد از ناراحتی رئال مادرید از اتفاقاتی که در لالیگا و همچنین لیگ بسکتبال اسپانیا رخ داده، مدعی شد که اعضای این تیم پس از اشتباهات داوری در دیدار برابر اتلتیکو مادرید برای مدتی ساکت شده بودند. 

به گزارش فوتبالی، بعضی از اعضای رئال مادرید از نحوه به پایان رسیدن فینال کوپا دل ری لیگ بسکتبال این کشور ابراز ناراحتی کرده بودند و این در حالی است که آنها پیش از این در به داوری ها در لالیگا نیز معترض بودند اما پیکه معتقد است که بعضی از داوری ها به نفع آنها نیز رقم خوررده است. پیکه پس از تساوی بدون گل تیمش برابر لیون به خبرنگاران گفت: " این اتفاقات در بسکتبال و فوتبال رخ می دهد. آنها به ورزشگاه واندا متروپولیتانو رفتند و پس از اشتباهات داوری که آنجا رخ داد مدتی ساکت بودند. خوب است که آنها تیم هندبال و هاکی ندارند وگرنه درباره آنها نیز انتقاد می کردند. من به تیم بسکتبالمان افتخار می کنم. آنها شانسی نداشتند اما در مادرید پیروزی شدند. آنها گلادیاتورهایی هستند که قهرمان اروپا را شکست دادند. بحث هایی درباره داوری بود اما اول به نفع رئال مادرید و سپس ما بود. اگر داور هیچ اشتباهی هم نمی کرد بارسلونا برنده می شد. بقیه اتفاقات تنها سر و صداهایی است که می خواهد روی این واقعیت که بارسلونا قهرمان شده، سرپوش بگذارد. "

او درباره دیدار برابر لیون نیز اظهار داشت: " تیم پیشرفت کرده اما باز هم جای کار دارد. ما شانس هایی داشتیم و تلاش کردیم گلزنی کنیم. مهاجمان ما نشان داده اند که می توانند گل های زیادی به ثمر برسانند. سوارز همیشه گل های زیادی زده و به این روند ادامه خواهد داد. من سالها اینجا بوده ام و گاهی در طول بهمن یا اسفند مشکلاتی پیش می آید. این اتفاق حتی در دوران حضور گواردیولا نیز رخ داد. ما باید به روند نتیجه گیری خود ادامه دهیم. "

1070