کوواچ: حالا تکلیف در مونیخ مشخص می‌شود

کوواچ: حالا تکلیف در مونیخ مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه بایرن مونیخ و لیورپول دیشب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در خانه لیورپول، به مصاف هم رفتند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند، نیکو کوواچ، سرمربی بایرن از عملکرد منظم تیمش در  فاز دفاعی تمجید کرد اما گفت از کیفیت بازی تیمش و نتیجه بدست آمده نه می‌تواند راضی باشد و نه ناراحت.

بایرن در این بازی به ندرت توانست در خط دفاعی لیورپول خللی بوجود بیاورد و حتی یک شوت در چهارچوب دروازه لیورپولی‌ها شلیک نکرد ولی در سوی دیگر میدان هم لیورپول تنها توانست دو شوت به چهارچوب دروازه بایرن شلیک کند و در پایان بازی به نظر می‌رسید بایرن از نتیجه‌ بدست آمده در آنفیلد راضی‌تر است.

کوواچ در پایان بازی گفت:" بازی ما یک نیمه پر لیوان دارد و یک نیمه خالی. تا جایی که به خاطر دارم کمتر باشگاهی توانسته در آنفیلد با لیورپول بازی کند و گل نخورد. آنها تیم فوق‌العاده خوبی هستند. تیم من چه در فاز دفاعی و چه در دیگر زمانهای بازی، تراکم و فشردگی خود را در زمین خودی حفظ کرد و چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر ذهنی کیفیت بالایی نشان داد".

سرمربی بایرن در ادامه گفت:" ما گل نزدیم ولی اجازه ندادیم دروازه‌مان باز شود. در بازی بعدی در خانه خودمان و جلوی 75هزار تماشاچی هوادار به میدان می‌رویم. امروز می‌دانستیم که اگر گل بخوریم در بازی برگشت مجبوریم حتما پیروز شویم".

کوواچ در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" در این سطح، تفاوتهای کوچک می‌توانند همه چیز را تغییر دهند. باید صبر کنیم و ببینیم در بازی برگشت چه پیش می‌آید. همینطور که گفتم ما در مقابل یک حریف فوق‌العاده که پارسال فینالیست رقابتها بوده عملکرد خیلی خوبی داشتیم و دلیلی وجود ندارد که از این تساوی احساس ناراحتی بکنیم".