لیون 0-0 بارسلونا: توقف دوباره آبی و اناری ها

لیون 0-0 بارسلونا: توقف دوباره آبی و اناری ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده که در دیدارهای اخیر تساوی های زیادی داشتند، در دیدار امشب هم نتوانستند دروازه حریف فرانسوی را باز کنند و با تساوی بدون گل متوقف شدند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد اما این تیم میزبان بود که در دقیقه 6، صاحب یک موقعیت خوب شد ولی ضربه آئوار را تراشتگن با یک واکنش خوب دفع کرد. سه دقیقه بعد، تیم لیون صاحب یک موقعیت بسیار خوب دیگر شد اما این بار هم تراشتگن با واکنشی دیدنی، مانع از گل شدن شوت تماشایی موسی دمبله شد.

در حالی که بازیکنان میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفته بودند، در دقیقه 15 بارسا می توانست به گل اول بازی برسد ضربه راکیتیچ، روی موقعیتی که مسی برای او ایجاد کرده بود، راهی به چهارچوب دروازه لیون پیدا نکرد.

در ادامه بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقایق 17 و 19، صاحب دو موقعیت خوب شدند اما ضربات مسی و عثمان دمبله، نتوانست قفل دروازه لیون را باز کند.

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد فرصت روی دروازه حریف توفیقی نداشتند. در مقابل، این تیم میزبان بود که می توانست در دقیقه 45 به گل برسد ولی ضربه تریه از بالای دروازه بارسا به بیرون رفت. در وقت های تلف شده، بوسکتس هم یک موقعیت خوب را برای بارسا از دست داد و این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را لیون بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 52 به گل برسند اما ضربه ممفیس دیپای با اختلاف کمی از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و بعد از دقایق که از ضرباهنگ بازی کاسته شد، در دقیقه 63 بارسا می توانست به گل برسد ولی ضربه لوئیس سوارز تنها بارسا را صاحب یک ضربه کرنر کرد.

دو دقیقه بعد، بارسا در آستانه باز کردن دروازه لیون قرار گرفت اما مسی که بعد از یک و دو با دمبله، از زاویه ای بسته ضربه اش را به سوی دروازه زد، با واکنش لوپس روبرو شد.

در دقیقه 68، مسی بار دیگر صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه او راهی به چهارچوب دروازه میزبان پیدا نکرد.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و این تیم در فاصله 4 دقیقه، صاحب سه موقعیت خوب شد اما کم دقتی سوارز در زدن ضربات نهایی و واکنش های لوپس، مانع از رسیدن این تیم به گل شد.برتری بارسا در دقایق پایانی هم ادامه داشت و این تیم صاحب یکی دو موقعیت دیگر شد اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.