ماتراتزی: عدم قهرمانی در لیگ قهرمانان با خرید رونالدو یک ناکامی برای یوونتوس است

ماتراتزی: عدم قهرمانی در لیگ قهرمانان با خرید رونالدو یک ناکامی برای یوونتوس است

سایت رسمی فوتبالی - مارکو ماتراتزی، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا، معتقد است که اگر یوونتوس با خرید رونالدوموفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان در فصل جاری نشود، یک ناکامی در پرونده اش ثبت خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، بانوی پیر این فصل  و پس از به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، به شدت به دنبال کسب ارزشمندترین قهرمانی اروپاست. رئال مادرید موفق شده سه سال متوالی قهرمانی این رقابت ها را به دست آورده و این در حالی است که یووه در 4 سال اخیر 2 بار در فینال ها شکست خورده است. آنها در مرحله یک هشتم نهایی برابر اتلتیکو مادرید به میدان بروند و ماتراتزی که در سال های 2001 تا 2011 برای رقیب این تیم، اینترمیلان، به میدان رفته، معتقد است که یوونتوسی ها امسال باید بدون هیچ بهانه ای پس از 23 سال قهرمانی در اروپا را تجربه کنند. 

او در گفتگو با یورو اسپرت سوئد اظهار داشت: " یووه هر سال بسیار قوی است و حسرت قهرمانی در لیگ قهرمانان را با خود به همراه دارد. وقتی در ایتالیا زیاد قهرمان می شوی باید یک قدم فراتر برداری و قدم بعدی لیگ قهرمانان است. امسال آنها رونالدو را خریداری کردند که در سطح اروپا از همه برتر است بنابراین فکر می کنم آن قهرمانی هدف اول آنها باشد. در ایتالیا هیچکس نمی تواند قهرمانی را از یوونتوس بگیرد اما اگر آنها در لیگ قهرمانان قهرمان نشوند یک ناکامی برای آنها به شمار می آید. وقتی قوی ترین بازیکن دنیا در کنار مسی را به خدمت می گیری طبیعی است که انتظار قهرمانی داشته باشی. اگر قهرمان شوند به عنوان یک ایتالیایی به آنها تبریک می گویم اما از من نخواهید که آنها را تشویق کنم. "

1070