باشگاه استقلال: آقای تارتار به قانون احترام بگذار و فرافکنی نکن!

باشگاه استقلال: آقای تارتار به قانون احترام بگذار و فرافکنی نکن!

وبسایت رسمی فوتبالی- مدیر رسانه ای باشگاه استقلال به صحبت های مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد حسین زرندی پیش از شروع نشست خبری دیدار استقلال و پارس جنوبی جم گفت: فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد که ماده 8.1.2 از پیوست 3 آئین نامه وضعیت نقل و انتقالات بازیکنان صراحتا اعلام می نماید:

“در دیرترین حالت ممکن، ITCباید توسط فدراسیون جدید در TMS و در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالاتی فدراسیون جدید درخواست گردد."

با توجه به اینکه درخواست ITC توسط فدراسیون فوتبال ایران در ساعت 23:21 روز شنبه مورخ 13/11/1397 (آخرین روز نقل و انتقالات میان فصل) ثبت شده ، سایر مراحل باقیمانده از روند کار ITC شامل صدور توسط فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی و وصول توسط فدراسیون فوتبال ایران در چارچوب قوانین و مقررات سازمان لیگ و بر اساس نتایج حاصل از استعلام های دریافتی و با توجه به تاییدیه های دریافتی از فیفا انجام شد.


وی ادامه داد: بر خلاف صحبت های آقای تارتار با توجه به اطلاعیه فدراسیون فوتبال صحبت های شب گذشته تلویزیونی درست نیست و فدراسیون فوتبال به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری، اعلام کرده این روند قانونی است و به همین دلیل صحبت های برنامه نود نادرست بوده و صحبت های آقای تارتار نیز فرافکنی است و صحت ندارد. بهتر است به قانون و تصمیمات فدراسیون احترام بگذاریم و سعی نکنیم با مطرح کردن این صحبت ها، مسیر بازی را به حاشیه ببریم. صحبت ها باید فنی باشد و همانگونه که قانون می گوید، نشست خبری باید مربوط به مسائل فنی باشد. صحبت های آقای تارتار خارج از مسائل فنی نادرست است و ارتباطی به بازی ندارد.



9697