مورینیو: ونگر یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال است

مورینیو: ونگر یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال است

سایت رسمی فوتبالی - ژوزه مورینیو با تمجید از آرسن ونگر، رقیب سابق خود در لیگ برتر انگلیس، مدعی شد که او یکی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال دنیاست. 

به گزارش فوتبالی، مورینیو در طول مدت حضور خود در چلسی و منچستریونایتد معمولا با آرسن ونگر درگیر بود و یک بار به او لقب متخصص در باخت را داد. اما حالا آقای خاص تاکید دارد که همیشه احترام واقعی برای ونگر قائل بوده است. مورینیو در یک پیام ویدیویی در این باره گفت: " بعضی صحنه ها در کنار جاده رخ می دهند. من تنها می توانم از طرف خودم صحبت کنم. اما همیشه برای ونگر احترام قائل بودم. او تاریخسازی بسیاری در فوتبال باشگاهی انجام داده است. نام مستعار او مشخص است: شکست ناپذیرها. فلسفه مربیگری و تیم کامل او بی نظیر است. او یکی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال دنیاست. "

مورینیو و ونگر هر دو در حال حاضر و پس از اخراج مربی پرتغالی از هدایت منچستریونایتد در دو ماه گذشته، بدون تیم هستند. ونگر در انتهای فصل گذشته و پس از 22 سال حضور روی نیمکت آرسنال، سرانجام از این تیم جدا شد و این مربی فرانسوی تاکید دارد که قطعیتی برای بازگشت او به دنیای مربیگری وجود ندارد. ونگر می گوید: " آینده من حتی برای خودم نیز نامعلوم است. حالا از زندگی روزمره لذت می برم و اخیرا بسیار در تمامی دنیا سفر می کنم. "

1070