تیم امید و مشکل تکراری حضور بازیکنان در اردو

تیم امید و مشکل تکراری حضور بازیکنان در اردو

وبسایت رسمی فوتبالی- تیم فوتبال امید قرار است از 11 اسفند اردوی آماده سازی خود را در تهران آغاز کند و با مشکل تکراری همزمانی مسابقات با لیگ رو به رو است.

به گزارش فوتبالی، اردوی تیم فوتبال امید در شرایطی از روز 11 اسفند آغاز خواهد شد که شرایط حضور بازیکنان در این اردو مشخص نیست.

قبل از این قرار بود تیم امید اردویی از یک تا چهار اسفند در تهران برگزار کند اما به دلیل همکاری با باشگاه‌ها این اردو را لغو کرد.

اردوی بعدی تیم امید از 11 اسفند می‌شود و تا پایان رقابت‌های مرحله اول انتخابی المپیک 6 فروردین ادامه دارد.

مشکل بزرگ در راه برگزاری آخرین اردو تیم امید همزمانی آن با دو هفته بیست و یکم و بیست و دوم لیگ برتر و دو هفته از لیگ قهرمانان آسیا است.

در همین راستا برای حل مشکل حضور بازیکنان در اردو این روزها جلسات مختلفی برگزار می‌شد تا بازیکنان در تمرینات تیم امید حضور یابند.

گفته می‌شود مسئولان فدراسیون با استناد به مصوبه 2 + یک قصد دارند این اردو را برگزار کنند و باشگاه‌ها در صورت عدم همکاری جریمه خواهند شد.

حمید استیلی چند روز قبل در این راستا جلسه‌ای با مهدی تاج برگزار کرده و رئیس فدراسیون با توجه به حساسیت تیم امید با صراحت اعلام حمایت کرده و گفته در صورت عدم همکاری باشگاه‌ها با آنها برخورد خواهد شد.

عمده مشکلی که در این مورد وجود دارد بحث حضور بازیکنان استقلال، پدیده و سایپا است.

از استقلال امید نورافکن، مهدی قائدی، اللهیار صیادمنش، مهدی نوراللهی و رضا آذری، از سایپا امید دره، محمد سلطانی‌مهر و سید ابوالفضل جلالی و از پدیده محمدمهدی مهدیخانی، محمد اقاجانپور و  سینا زامهران در لیست هستند که باید دید شرایط حضور این نفرات به چه شکلی خواهد بود و مسئولان تیم امید با باشگاه‌های مربوطه به چه شکلی به توافق می‌رسند.

تیم امید ایران سال‌هاست که نتوانسته به المپیک صعود کند و یکی از مشکلاتی که همیشه این تیم با آن رو به رو بوده بحث حضور بازیکنانش در اردو است که این بار هم این مشکل در حال تکرار است.

9697