لواندوفسکی: جو آنفیلد روی من تاثیر معکوس دارد

لواندوفسکی: جو آنفیلد روی من تاثیر معکوس دارد

به گزارش "ورزش سه"،  دو غول بزرگ فوتبال اروپا، لیورپول انگلیس و بایرن مونیخ آلمان، امشب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه آنفیلد به میزبانی لیورپول به مصاف هم خواهند رفت. استادیومی که به داشتن جوی خارق‌العاده، به خصوص در بازی‌های اروپایی لیورپول معروف است.

درحالیکه بسیاری از فوتبالیست‌های در گذشته از سر و صدای وحشتناک و جو سنگین آنفیلد شکایت داشته‌اند، لواندوفسکی می‌گوید بر خلاف ادعاهای مطرح شده، جو آنفیلد به او انگیزه خواهد داد تا برای تیمش بهتر و پرتلاش‌تر کار کند.

لواندوفسکی در مصاحبه به یوفا دات‌کام گفت:" من می‌دانم که هواداران لیورپول دلشان نمی‌خواهد من گل بزنم یا بایرن مونیخ این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. ولی من شخصاً وقتی در چنین جوی قرار می‌گیرم، انرژی بیشتری پیدا می‌کنم و از همان لحظه‌ای که داور سوت شروع بازی را می‌زند احساس می‌کنم قوتی چند برابر پیدا کرده‌ام".

رابرت لواندوفسکی در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" برای همین است که می‌گویم بازی با لیورپول در آنفیلد برای من تجربه خیلی خاصی است و از اینکه قرار است در چنین استادیومی به میدان بروم هیجان زده هستم. ولی خب معلوم است، اگر این بازی را ببریم خیلی بهتر خواهد شد".