میهمان ویژه کریس رونالدو و جورجینا در جشن ولنتاین

میهمان ویژه کریس رونالدو و جورجینا در جشن ولنتاین

سایت رسمی فوتبالی- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس و نامزدش جورجینا رودریگز روز ولنتاین را با کمی تاخیر و در کنار یک میهمان ویژه جشن گرفتند.

ادو آگیره، مجری برنامه ال چیرینگیتو د خوگونس در جشن ولنتاین کریس رونالدو و نامزد اسپانیایی اش حضور داشت. کریس و جورجینا برای جشن گرفتن ولنتاین، به یک شام رمانتیک در رستورانی در تورین رفتند و جورجینا تصاویر و ویدیوهای کوتاهی را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که در یکی از این تصاویر یک کیک قرمز به شکل قلب روی میز دیده می شود.


در سمت راست یکی از این تصاویر چهره ادو آگیره، مجری برنامه ال چیرینگیتو نیز به چشم می خورد. البته این مجری اسپانیایی بارها اعلام کرده که یکی از دوستان صمیمی کریس رونالدو است و بارها او در مناسبت های مختلف در کنار ستاره پرتغالی دیده شده است و در رویدادهای مختلف و میهمانی هایی که کریس و یا خود آگیره در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند، این دو نفر در کنار هم دیده شده اند.

اما حضور آگیره در یک مناسبت رمانتیک در کنار کریس رونالدو و جورجینا باعث شده تا کاربران کامنت های بامزه ای در این رابطه بنویسند. یکی از کاربران در توئیترنوشته:« حتی در روز عشاق هم دست از سرشان برنمی داری؟»

از زمانی که کریس رونالدو به تیم یوونتوس پیوسته ، آگیره بارها برای تماشای مسابقات یووه به ایتالیا سفر کرده است.

 6363