رئیس رئال مادرید برای خرید نیمار آستین هایش را بالا زده

رئیس رئال مادرید برای خرید نیمار آستین هایش را بالا زده

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه تایمز، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید با اطلاع از سختی هایی که باشگاه پاری سن ژرمن به خاطر پیاده سازی قوانین فیرپلی مالی با آن روبرو است، قصد دارد تا از آب گل آلود ماهی بگیرد.

رئیس باشگاه مادریدی که چند سالی است رویای به خدمت گرفتن نیمار را درسر می پروراند، هنوز از تلاشها برای جذب این ستاره برزیلی دست نکشیده و این بار بیش از هر زمان دیگری اطمینان دارد که می تواند نیمار رابه سانتیاگو برنابئو ببرد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه تایمز، فلورنتینو پرس، آماده است تا با اطلاع از کار   سخت پاری سن ژرمن در حفظ نیمار، این بازیکن برزیلی را به خدمت بگیرد.


یکی از مسائلی که کار را برای پی.اس.جی در مسیر حفظ کردن نیمار سخت می کند، تبعیت کردن از قوانین فیرپلی مالی است. بدین ترتیب حالا آنها باید بین دو ستاره اصلی شان یکی را انتخاب کنند. قطعا انتخاب اول آنها کیلیان امباپه فرانسوی است و از همین رو احتمالا در نهایت حاضر به فروش نیمار خواهند شد. البته تنها به شرطی که باشگاهی حاضر به پرداخت رقمی معادل و یا بیشتر از آنچه آنها برای خرید نیمار به بارسلونا پرداخته بودند، بشود (222 میلیون یورو) و بنا برگزارش این روزنامه انگلیسی، پرداخت چنین مبلغی مشکلی برای پرس نخواهد بود.

پرس با دقت تمام اخبار مربوط به اوضاع فیرپلی مالی باشگاه پاریسی را دنبال می کند. سران باشگاه مادریدی درعین حال مشکلی هم برای پرداخت دستمزدی نجومی به نیمار ندارند و حاضرند مبلغ سالانه 30 میلیون یورو (معادل دستمزد نیمار در پاری سن ژرمن)، به او حقوق بدهند.

6363